andesh Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hey, har fiklet sammen et nytt design, med litt småhjelp ifra TiMMi- som vanlig. Lurte på hva der syntes om det? Logoen er ikke helt ferdig, men utenom det så ser alt bra ut for meg. www.hiimo.net Tar imot alt av kritikk. godt og ondt. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Ganske okei tanke und idè! - ble litt feilplassert i Opera - teksten ble litt voldsom kontrast - ikke overbegeistret over fontvalget i menyen Eller, ganske okei! Veldig enkelt, sånn grafikkmessig, men helt fin! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Ikke så verst syns jeg.. Litt mørk farge på mouseover.. Edit; Ok, enig med Dunestar.. Endret 6. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Mycket bra! * "untitled document"? Legg til litt innhold i <title>, du. * har du mulighet til å bruke CSS til å "låse" menyen til venstre? _VET_ satyrium har link til en side om dette. * litt kjedelig mouseover i menyen, kansje en annen farge? ...men ellers var det mycket bra. Hadde jeg hatt min egen skala, hadde det blitt en firer/sterk firer. Endret 6. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Mener satyrium har link til en side om dette. "Mener"..?!?! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 som jeg prøver å vise her med screenshotet så er overgangen mellom hiimo.net og innholdet på siden litt fucked i opera. I IE ser det glimrende ut. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Seksi idè! Sida kan bli flott den, men gjør den pittelitt lysare, og fiks den feilen - orker ikkje skjekke ka som forårsaker det, men logo/meny er litt forskyvd i opera ivertfall... La innholdsteksten vere lys blå istede for kvit, så du får litt mindre kontrast mellom BG og tekst, da blir det meir behagelig å lese. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Mener satyrium har link til en side om dette. "Mener"..?!?! Se edit... Fornøyd nå? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Mener satyrium har link til en side om dette. "Mener"..?!?! Se edit... Fornøyd nå? Hehe.. Ja. Lenke til kommentar
andesh Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Oi, har ikke sett på siden i opera, så det nå, va ikke så bra. Skal prøve å fikse sammen andre farger på skriften, og på mouseoveren. Snart tilbake med oppdatering. Edit: kan dere skaffe denne linken? Endret 6. mars 2004 av andesh Lenke til kommentar
andesh Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 update Fixet feilen i Opera, fått title fixet, litt blåere farge på teksten og prøvd ei anna farga på mouseovern (litt kritisk til den nye fargen) Noe mer som burdes fikses? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg likte ikke den nye fargen. Kansje du bør sette inn preload på mouseoveren? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Agreed. Teksten ble lite lesbar med mouseoveren aktiv, og det er vel ikke meninga. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Likte ikke mouseover. Likte ikke den "made by" rammen. Likte ikke helt fonten. Likte logoen. Likte ideen. Likte fargene. Likte generellt sett siden. - gordito Lenke til kommentar
andesh Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Har prøvd meg på en ny mouseover nå? bedre eller dårligere? Har også fikset på made by nederst. Den made by var ikke jeg som ordnet. Hva er det som gjør fonten på menyen så dårlig? Liker den personlig. Må takke for den gode responsen, ikke mange plasser man får så god hjelp så fort som her. men go natt, fikser mer i morgen Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Det er av barn og fulle man skal ha det, og siden Arve har representert førstnevnte, for jeg ta det ærefulle oppdraget med å representere sistnevnte: Orginal idé = orginal side Logoen... Er det to katter som er sveiset sammen til en sommerfugl? Likte faktsik den og. Ble litt rart med menyen midt på siden, kanskje det hadde blitt bedre om logo og meny byttet plass? Mouseoveren var kjedelig rett og slett. Og jeg kan faktisk ikke fordra forkortelser i menyer... Likte egentlig ikke fonten i menyen heller... Behagelige farger, men den mangler litt kontrast i forhold til innholdsteksten. Ellers må jeg gi deg skryt for at du har prøvd på noe eget, jeg vil i hvert fall tro det er det du har. Den siste ildern er Polert, så det er en sterk sterk firer dette... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 er mange sider på nettet som er blå, men mener denne klarte å skille seg litt ut ved hjelp av oppsettet. + fin meny, (mangler link til hovedsiden though, teksten"hiimo.net" blir gjerne link) + kreativ logo kanskje litt std mouseover, men funker den. alt i alt likte siden Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 nå var det mye bedre, men som de andre her påpeker blir mouseoveren altfor standard og du mangler en link til hovedsiden. Forkortelsene har jeg egentlig ikke så mye i mot du skjønner hva det står. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå