VincentYa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) å være i lufta fra 100 meters høyde i cs enn å hoppe på bakken opp og ned er VELDIG ulikt.. jeg er desverre på jobb uten cs så jeg e rikke hjemm før 10 eller halv 10 muligens 9 btw pandamartin hvem skrev du inlegget til og foressten når gikk det an ¨å drepe med flash ved å kaste i huet? var det 1.1 eller beta? Endret 23. mars 2004 av VincentYa Lenke til kommentar
inSain Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) k, får se om jeg er online da. arhg er det så vanskli å forstå? Å SKYTE I LUFTA, SÅ LENGE DU ER I LUFTA, Å IKKE LANDER, ER HELT LIKT UANSETT OM DU ER 1000000 METER OVR BAKKEN ELLER 1CM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111 takk for idag. må skrive en stil Endret 23. mars 2004 av inSain Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 eh nei og pandamartin.. jeg argumentere med eksempler.. jeg støtter de tjeg sier og gir han mulighet for å se det selv.. men han avslår da kan man likesågodt bare holdekjeft Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 sikker på at du ikke skyter rett etter du har landet da VincentYa ? Lenke til kommentar
inSain Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 hvem avslår hva ffs? du sier det du mener, jeg sier det jeg mener? hva i ****** er galt med det?! HVA FEILER DEG FFS!? argh. DU burde holde kjeft til moderatore: jeg er IGJEN lei meg for at jeg må ver frekk osv, men ..ja.. ?aahh Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 skyter mens mid air.. en gunner som skyter 100 % accurate er shotgun.. dne skyter 100 % uansett hvor mye du hopper og tuller Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Er ikkje vi virkelig på vei off topic no, og har tatt det her meir over på et personlig nivå? Prøve å opptre profesjonelt? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 er ikke det noe som heter å ikke komme med bastante og feilaktige påstander ? grattis med ny smiley hw.no! Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 jeg spurte deg om du ville se hva jeg mente med haxxtaxx å vise deg de faktisk funka.. men du bare neiiida vil ikke det... jeg gav deg mulighet for å se at dne er effektiv Lenke til kommentar
inSain Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 skyter mens mid air.. en gunner som skyter 100 % accurate er shotgun.. dne skyter 100 % uansett hvor mye du hopper og tuller aztec, 1 ct og 1 terrorist. de møtest på double doors/b1.. helt på vær sin side. terror har shotgun, ct har pistol. de skyter mot hverandre.. hvem vinner? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Bare det var to jenter... Catfight... *Grrrr* Lenke til kommentar
inSain Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) bare får å ver litt saklig, grunnen til at hagle er "accurate" når du hopper osv er at på hagle SPRER kulene seg til en viss mengt, dvs du treffer "litt" uansett. er også derfor det ikke går and å treffe med hagle på long rage Endret 23. mars 2004 av inSain Lenke til kommentar
inSain Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) jeg spurte deg om du ville se hva jeg mente med haxxtaxx å vise deg de faktisk funka.. men du bare neiiida vil ikke det... jeg gav deg mulighet for å se at dne er effektiv plz? jeg sa du trenger ikke å LÆRE meg de "haxe taxxa" (det ordet hørest ganske IDIOTISK ut btw) jeg sa ikke at jeg ikke ville se på hva du har å vise Endret 23. mars 2004 av inSain Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) i cs kaller vi det å HAXXE om man skyter gjennom veggene i mening å treffe personer.. HAXX taxx brukes som i alle steder som er strategisk lure og skyte gjennom på. Endret 23. mars 2004 av VincentYa Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 bare får å ver litt saklig, grunnen til at hagle er "accurate" når du hopper osv er at på hagle SPRER kulene seg til en viss mengt, dvs du treffer "litt" uansett. er også derfor det ikke går and å treffe med hagle på long rage vet jo det. fordi det er programmert at 12 pellets kommer ut av per skudd.. hver pellet er også programmert til å ta ca 5 i damage hver om man treffer bryst region (damage tatt ut av offentlige sider jeg lest foren stund siden) Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Haxx taxx er helt sikkert ikke et offisielt ord.. jeg har ikke hørt det i hele min lange cs karriere med clanwars cb.com spilling og generelt sett cs i 5 år.. vi kalte det bare å skyte gjennom veggen.. for det er det det er. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) jeg har spilt med erevikn, darK og mange andre.. de fleste av dem brukte ordet haxxe bare så det er sagt.. det er forskjellig hva folk sier.. hvis du ikk bruker ordet er du ikke alene om det.. og mange bruker ordet haxxe og andre ikke.. Endret 23. mars 2004 av VincentYa Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 jeg bruker utrykket "haxxe gjennom veggen". De fleste jeg spiller med gjør også det. Og NEI, jeg er ikke 12 år og nybegynner! Lenke til kommentar
bOnecRusHer Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Mitt må være å spille på cs_assault med 12 CT og 5 T tror jeg, så bestemte CT seg for å gå opp på taket og inn i sjakta ALLESAMMEN (LOL TACS) så hørte en av T folka noen i sjakta og begynnte å skyte på sjakta, han spraya ikke på samma sted men bortover hele rekka. Så jeg tenkte at han MÅ jo ha bli truffet iallefall 1 gang og kasta en HE inn i sjakta. * BOOM* 7 frags 1 HE, viss ikke det er lol, da vet ikke jeg Så klarte vi å vinne runda, desverre døde jeg etter en frag til, ble skutt med AWM Men vi vant da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå