Gå til innhold

Anbefalte innlegg

å være i lufta fra 100 meters høyde i cs enn å hoppe på bakken opp og ned er VELDIG ulikt.. jeg er desverre på jobb uten cs så jeg e rikke hjemm før 10 eller halv 10 muligens 9

btw pandamartin hvem skrev du inlegget til :p

og foressten når gikk det an ¨å drepe med flash ved å kaste i huet? var det 1.1 eller beta?

Endret av VincentYa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

k, får se om jeg er online da.

arhg er det så vanskli å forstå?

Å SKYTE I LUFTA, SÅ LENGE DU ER I LUFTA, Å IKKE LANDER, ER HELT LIKT UANSETT OM DU ER 1000000 METER OVR BAKKEN ELLER 1CM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111

takk for idag. må skrive en stil

Endret av inSain
Lenke til kommentar

hvem avslår hva ffs?

du sier det du mener, jeg sier det jeg mener? hva i ****** er galt med det?! HVA FEILER DEG FFS!? argh. DU burde holde kjeft

til moderatore: jeg er IGJEN lei meg for at jeg må ver frekk osv, men ..ja.. ?aahh

Lenke til kommentar
skyter mens mid air.. en gunner som skyter 100 % accurate er shotgun.. dne skyter 100 % uansett hvor mye du hopper og tuller

aztec, 1 ct og 1 terrorist. de møtest på double doors/b1.. helt på vær sin side. terror har shotgun, ct har pistol. de skyter mot hverandre.. hvem vinner?

Lenke til kommentar

bare får å ver litt saklig, grunnen til at hagle er "accurate" når du hopper osv er at på hagle SPRER kulene seg til en viss mengt, dvs du treffer "litt" uansett.

er også derfor det ikke går and å treffe med hagle på long rage

Endret av inSain
Lenke til kommentar
jeg spurte deg om du ville se hva jeg mente med haxxtaxx å vise deg de faktisk funka.. men du bare neiiida vil ikke det... jeg gav deg mulighet for å se at dne er effektiv

plz?

jeg sa du trenger ikke å LÆRE meg de "haxe taxxa" (det ordet hørest ganske IDIOTISK ut btw)

jeg sa ikke at jeg ikke ville se på hva du har å vise

Endret av inSain
Lenke til kommentar
bare får å ver litt saklig, grunnen til at hagle er "accurate" når du hopper osv er at på hagle SPRER kulene seg til en viss mengt, dvs du treffer "litt" uansett.

er også derfor det ikke går and å treffe med hagle på long rage

vet jo det. fordi det er programmert at 12 pellets kommer ut av per skudd.. hver pellet er også programmert til å ta ca 5 i damage hver om man treffer bryst region

(damage tatt ut av offentlige sider jeg lest foren stund siden)

Lenke til kommentar

jeg har spilt med erevikn, darK og mange andre.. de fleste av dem brukte ordet haxxe bare så det er sagt.. det er forskjellig hva folk sier..

hvis du ikk bruker ordet er du ikke alene om det.. og mange bruker ordet haxxe og andre ikke..

Endret av VincentYa
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Mitt må være å spille på cs_assault med 12 CT og 5 T tror jeg, så bestemte CT seg for å gå opp på taket og inn i sjakta ALLESAMMEN (LOL TACS) så hørte en av T folka noen i sjakta og begynnte å skyte på sjakta, han spraya ikke på samma sted men bortover hele rekka. Så jeg tenkte at han MÅ jo ha bli truffet iallefall 1 gang og kasta en HE inn i sjakta.

* :dribble: BOOM* 7 frags 1 HE, viss ikke det er lol, da vet ikke jeg :dribble:

Så klarte vi å vinne runda, desverre døde jeg etter en frag til, ble skutt med AWM :( Men vi vant da :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...