DevN Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Ok, men du kjenner altså ikke til en xaidon? Og faktisk det der "ihihi"-greiene er likt han. Men skal ikke påstå at du er han. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 neida.. er ikke han jeg men men Lenke til kommentar
DevN Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 neida.. er ikke han jeg men men Men du vet HVEM han er? Nå gjorde du meg nysgjerrig... Bare svar, så skal jeg slutte å off topic'e. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 si meg vincent.. hva er forskjellen på et høyt og et lavt hopp ? et hopp er et hopp. å et skudd i luften er et skudd i luften. trykker du veldig svakt på spaceknappen for å få et svakt hopp eller ? Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Kjenner ikke tiln.. dessverre. heter Vincent jeg og kaller meg vincent i cs Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 å sorry glemte å si fra lave hopp er normale hopp man hopper på rette flater... høye hopp er slike som man hopper ned fra midt på aztec og ned i vannet eller fra bru og ned i vannet.. skjønner du det nå? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Mitt beste gull. en eller annen finale i CS på lan party. (amatør konk) vi spelte 3 mot 4...fordi han eine forsvant fra serveren tidlig i matchen... vi var CT på de_dust....eg var først til å storme inn på ba1... og akkurat eg kom rundt hjørnet der en ser tunnelut/inngangen, triller det ut en flash...og vips, krittkvit skjerm... så eg sikta no berre på tunnellopninga der eg trudde den var og satte igang å spraye med colten min... og joda...når synet begynte å komme tilbake hadde eg drept alle 4... 2 hs... fin fint (tapte duellen 9 - 7) Anna historie: De-dust...var T med sig, sprang inn tunnelen, og tok til høgre med en gang, akkurat i det eg kom ut, møtte eg to stk + en som akkurat kom rundt hjørnet. her klarte eg å drepe alle tre (FF var on så eg trur eg fikk litt hjelp her). nuff said...hadde jo seff ikkje tid til å lade, så eg berre plukka opp en colt som låg på bakken, kom rundt hjørnet og tok to til som sprang rundt omkring der på den åpne plassen. Dette gikk verre å var begynt å gå seriøst tom for liv..så eg kasta meg ned i undergrunnen....men ka trur du eg landa på? Jo, en CT som snipa i undergrunnen....hm...fram med kniv og lage tilfeldige opninger i han.. Og det var 6 av 8 stk på den andre laget på ca 20 sekund... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Bare ett spørsmål: Hvem/Hva er nuff? lurt lenge på det... Mitt "beste" gull (er amatør, så det blir med gullinga ) må være noscope over dør til dør (er terminologien riktig?) på Aztec med scout og 2 hs, begge var bak døra. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 hvis du mener nårhan sa nuff said... det er bare forkorta og slæng for enough said Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 ok tenkte på nasse nøff jeg Lenke til kommentar
inSain Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 bare for å komentere det med hitboxen til våpen menst du hopper. Det er helt umulig å klare å "venne seg til" å skyte "bra" når du er i luften. skuddene blir ikke sendt ut random, som vincent og pandamartin sa, de vil f.eks ikke fare bakover det er en viss _box_ de treffer, men hvor er helt umuli å si, å det har med fra hvilken side du hopper, hvor "hardt" du hopper osv. det er rett å slett umulig å bli GOD til å skyte menst du er i lufta, den som mener noen annet tar FEIL Vincent, du mener du aldri gulla? at det har bare noe å gjøre me at du har bra aim? osv osv?` jaja, greit. men først må vi alle sammen sette oss ned å tenke på hva egentli GULL betyr, folk bruker det til SÅ MANGT nå tildags. det er på en måte et "banneord" for noen, de sier bare GULL når det blir pisst off pga at noen dreper dem osv. Men vist vi siert at gull = flax. Da nekter jeg å tro at du aldri "guller" vincent. ivertall, da synst jeg virkeli synd på deg Får å bare få sakt det.. til og med HeatoN (som er så "kjent") og alle de andre pro'ene har SEFF flax inni mellom. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 jojeg guller når jeg hopper høye hopp og i tillegg mister hp når jeg lander og tar hs eller noe med hvilket som helst våpen. Random bulletpath ja.. den er riktig.. men pathen er veldig lik hver gang om man bruker samme teknikk hele tiden.. no jeg gjør.. jeg skyter ikke å hopper samtidig på forskjellige måter.. det går i strafe hoppe skyting. Guller seff en del.. men å skyte og drepe gjennom vegger å døre etc.. ekke mye gull hvis du studerer mapsa nøye og vet hvor du kan skyte gjennom og hvor alltid det står folk liksom.. Jeg ble lært noen cpl haxx tax og testa dem ut (de_inferno) JEg spotta folka og stakk i position.. haxxa 3 stk.. må ha skadeskutt han 4... jeg trakk.. kasta he mot et spesifikk punkt.. fragga den 4.. jeg kasta flash.. team8 gikk ut og fragga den siste.. alt dette som CT Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 tror du misforsto litt hva jeg mente insain.. eller jeg forklarte det dårlig.. det jeg mener er at kulene går random innenfor en viss radius fra siktet. denne radiusen blir større og mindre etter som hva du gjør (løper, dukker, står oppreist o.l) og i luften er denne såpass stor at det er umulig å sikte hs ved hjelp av skills. Lenke til kommentar
inSain Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 jojeg guller når jeg hopper høye hopp og i tillegg mister hp når jeg lander og tar hs eller noe med hvilket som helst våpen. Random bulletpath ja.. den er riktig.. men pathen er veldig lik hver gang om man bruker samme teknikk hele tiden.. no jeg gjør.. jeg skyter ikke å hopper samtidig på forskjellige måter.. det går i strafe hoppe skyting. Guller seff en del.. men å skyte og drepe gjennom vegger å døre etc.. ekke mye gull hvis du studerer mapsa nøye og vet hvor du kan skyte gjennom og hvor alltid det står folk liksom.. Jeg ble lært noen cpl haxx tax og testa dem ut (de_inferno) JEg spotta folka og stakk i position.. haxxa 3 stk.. må ha skadeskutt han 4... jeg trakk.. kasta he mot et spesifikk punkt.. fragga den 4.. jeg kasta flash.. team8 gikk ut og fragga den siste.. alt dette som CT hehehehheehhe du får meg til å le ikke vondt ment. hjehehehehehehehehheehehehaehheeahhahaeheaheahea ok.. seriøst: Guller seff en del.. men å skyte og drepe gjennom vegger å døre etc.. ekke mye gull hvis du studerer mapsa nøye og vet hvor du kan skyte gjennom og hvor alltid det står folk liksom.. Det har jeg heller aldri sakt? Random bulletpath ja.. den er riktig.. men pathen er veldig lik hver gang om man bruker samme teknikk hele tiden.. no jeg gjør.. jeg skyter ikke å hopper samtidig på forskjellige måter.. det går i strafe hoppe skyting. mitt nick er inSain på qnet, msg me da, så skal jeg lage en game, aztec, so skal jeg stå under vann, å du på bro, så hopper du ned, å skyter menst du er i lufta, vist du klarer å drepe meg/treffe meg skal jeg gi opp alt å legge meg helt flat for det du sier. Jeg ble lært noen cpl haxx tax og testa dem ut (de_inferno)JEg spotta folka og stakk i position.. haxxa 3 stk.. må ha skadeskutt han 4... jeg trakk.. kasta he mot et spesifikk punkt.. fragga den 4.. jeg kasta flash.. team8 gikk ut og fragga den siste.. alt dette som CT Det der er det som fikk meg til å le, sry.. men du kan da ikke mene det seriøst? "jeg lærte h4xx av cpl playaz omg plz?" Det er veldig lett å se om en person har peiling på cs eller ikke på måten han skriver og forklarer ting. som regel, vil f.eks ingen GOD cs spiller referere tilbake til en gang da tok jeg 4stk og så tok jeg HE å kasta der å tok siste osv" Beklager, jeg har kanskje vært litt frekk i denne posten, ikke noe personlig ment Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 æææææ jeg skrev en reply så kom den ikke fram :S vel jeg sa noe slikt.. lær deg å les.. jeg sa hoppe fra høye høyder som bru mot vann og midt mot vann er umulig.. Haxx taxxene kan jeg evt lære deg.. de har funka under alle pcw'ene jeg har spilt siste dagene. jeg kan msg deg om jeg finner deg på clanmatch.. evt msg meg om jeg ikke finner deg.. er på i kveld etter jobb.. er hjemme halv 10.. sånn ca JEg kaller meg VincentYa gå på abc.no .. der finner du meg Lenke til kommentar
inSain Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 nei takk du, du trenger nokk ikke å lære meg "haxe taxxene". å ver i luften er å ver i luften. spiller ikke noe rolle om du er 20cm over bakken, eller 100000000000000000000000000 meter. if you know what i mean. så lenge du er i LUFTEN har det ingenting å si, men det du mener er å hoppe å lande å skyte?, da LANEDER du i tillfellet. luft er luft.. du skyter like dårli 4meter over vann, som du gjørt 4cm over vann. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) nei som tidligere sagt.. radiusen er forskjellig.. fra hoppe på bakke og hoppe store høyder er 2 forskjellige ting eller har du ikke sett det? hvis du skal kritisere andre for hva som er sant å jeg gir deg mulighet til å få se at jeg støtter det jeg sier så sier du nei.. plz da kan du bare holde kjeft.. STÅ for det du sier.. haxx taxx ble lært bort av cpl spiller andersson Endret 23. mars 2004 av VincentYa Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 han står for det han sier.. han har rett.. du skifter mening og argumenterer ofte for helt andre ting en han retter på. Lenke til kommentar
inSain Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 trenger ikke å banne osv.. "du kan holde kjeft selv, folk som ikke har peiling, folk som deg, burde holde kjeft" <-- den linjen der var f.eks veldi unødvendi.. slik kan du formulere det: Jeg avslo ikke tilbudet ditt om at du skal vise det, jeg har faktisk joina abc.no nå. *vente til kl 10?* and btw.. som jeg sa tidligere, å vere i lufta er å vere i lufta.. UANSETT om du hopper ellr detter ned fra bro, f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå