pronoob Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 hvis du har klart det er ikke det mye og skryte av.. kjenner du aken så kan du gjøre det mye.. jeg har utallige demoer av skyting gjennom vegge x2 kills.. hs i lufte, no scope, etc.. dette ikke av gull men skillz.. som det heter på norsk.. "your so full of shitt" alså.. hs i lufta, er det deg eller motstanderen, vist det er deg er det 0 skills pga noe vi pleide å kalle "stigeaim", noen kjenner kanskje til begrepet, andre gjør kanskje ikke, veldig lokalt begrep sikkert.. men poenget er at når du er i stigen er random bullet pathen lokalisert, ja rett å slett over hele skjermen, så odsen for å treffe ved hjelp av "skillz" er kun der vist du trykker deg så langt oppi trynet på motstanderen at han dekker hele skjermen. vist det er motstanderen som er i lufta er dette svært vanskelig, og det er endel flaks inne i bilde uansett. og hva no scope angår sier jeg nok en gang bare : RANDOM BULLET PATH. angående awp uten scope sier jeg bare quickswitch Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 for hs i lufta og no scope awp er en del flaks.. men gjennom veggene så har jeg studert mapsa får å kunne skyte gjennom Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 er rimelig sikker på at random bullet pathen trer inn når du skifter våpen, og på awp er denne svært stor. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Å treffe folk i lufta er vel strengt sagt ikke gull? Kan man litt cs og har dagen så går det greit i de fleste tilfellene! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Tja, jeg synes ikke det er så vanskelig når jeg er skikkelig i form og skikkelig konsentrert. Er vanligvis på aztec når jeg er nede i vannet og en hopper fra brua, simpelt hvis man konsentrerer seg skikkelig. *Ikke skryte* Noen kunne plutselig finne på å utfordre meg... Og jeg som er utrent nå. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Ja jeg mente italy da , skrivefeil.. Men det er jo pure gull da.. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 mitt gull var da jeg hadde planta bomba under ene vogna på train... da kom det 2 CTs som skulle defuse og da lagga det sjølsagt... jeg var sikkker på at jeg var død men når laggen var ferdig satt fotsatt CTs og prøvde og defuse uten at de hadde tatt eller sett meg.... to begge 2 etterpå Lenke til kommentar
ELF Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hehe.. Jeg og en kompis stakk inn på ZaP serveren(Det var like før clan kamp SK vs ZaP)like før warmup og knifet HeatoN og elemeNt ! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hehe.. Jeg og en kompis stakk inn på ZaP serveren(Det var like før clan kamp SK vs ZaP)like før warmup og knifet HeatoN og elemeNt ! Hvordan guller man med kniv? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 Hehe.. Jeg og en kompis stakk inn på ZaP serveren(Det var like før clan kamp SK vs ZaP)like før warmup og knifet HeatoN og elemeNt ! Hvordan guller man med kniv? Er ikke mulig å gulle med kniv, du løper ikke heeeeelt inntil en og skal skyte han, men så kniver du i stede. Jeg har i alle fall aldri hørt om det. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hehe.. Jeg og en kompis stakk inn på ZaP serveren(Det var like før clan kamp SK vs ZaP)like før warmup og knifet HeatoN og elemeNt ! Hvordan guller man med kniv? Er ikke mulig å gulle med kniv, du løper ikke heeeeelt inntil en og skal skyte han, men så kniver du i stede. Jeg har i alle fall aldri hørt om det. Hehe, nei, men ta hører jo ikke posten om HeatoN og elemeNt til her. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hehe.. Jeg og en kompis stakk inn på ZaP serveren(Det var like før clan kamp SK vs ZaP)like før warmup og knifet HeatoN og elemeNt ! Hvordan guller man med kniv? HS er ofte ufortjent, eller så har man flaks med at andre ikke treffer.. Om det kan kalles gull da Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Cs har som dere vet ja random hitbox unntatt i første 2 skudda.. de er stort sett like om man står stille.. men spray og hoppe spray skyting er i og for seg gulll men grunnen til vi kan si det skyldes skills.. er pga når man gang på gang har lært seg når man kan skyte og ikke skyte og ser hvor kulene havner.. så vil man få et visst innsyn om hvor man kan sikte og når man kan skyte.. Hoppe hs har nå blitt overlegent enkelt med colten. Ak er stort sett like bra. men å spraye med ak på million meter avstand og treffe hs er gull for du aner ikke hvor kulene havner.. men du kan kontrollere hvor dem havner. men fremdeles er ranndom bullet path som han ene sa.. et tips.. se selv.. ta og spray på en vegg og prøv å kontrollere dem til 1 punkt.. øv så klarer du det Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 .. du kan ikke øve inn RANDOM* bullet path. RANDOM betyr at det er TILFELDIG hvor kulen havner når du bl.a er i luften og i stiger. du kan ikke øve in dette tilfeldige punktet kulen treffer på, fordi det er TILFELDIG. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 stiger og høye hopp er spray umulig og hs vil være gull.. men å løpe å hoppe på en flat bakke og skyte med ak/colt er det faktisk en random bulletpath som er så ren og lik nesten hver gang at dukan vite hvor du skal sikte.. hold nå kjeft å prøv stedenfor å si at det ikke funker. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 stiger og høye hopp er spray umulig og hs vil være gull.. men å løpe å hoppe på en flat bakke og skyte med ak/colt er det faktisk en random bulletpath som er så ren og lik nesten hver gang at dukan vite hvor du skal sikte.. hold nå kjeft å prøv stedenfor å si at det ikke funker. Du ligner litt på en annen jeg kjenner til, vet du hvem xaidon er? Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 hva mener du med at jeg ligner litt på han Lenke til kommentar
DevN Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 hva mener du med at jeg ligner litt på han Temperament... Ikke ta det ille opp. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 stiger og høye hopp er spray umulig og hs vil være gull.. men å løpe å hoppe på en flat bakke og skyte med ak/colt er det faktisk en random bulletpath som er så ren og lik nesten hver gang at dukan vite hvor du skal sikte.. hold nå kjeft å prøv stedenfor å si at det ikke funker. det er sant det. nuff said Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) hva mener du med at jeg ligner litt på han Temperament... Ikke ta det ille opp. hihihih.. bare irritert over alle tullingen som påstår man ikke kan klare det jeg sier.. jeg ber dem teste det før du åpner kjeften sin.. har nettopp hatt en annen kar som sa det var mulig når han selv gjør det ofte.. aztec og dust er et sted hvor dette er lett er vi ferdig med denne posten snart litt lei av å svare det samme hele tiden over på noenytt da.. Endret 23. mars 2004 av VincentYa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå