Hellslayer Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Nooooh, 1.5.. eller hva? Trodde det var 1.6 1.5 ja... Skrev det i ett tidligere innlegg her Gode gamle 1.5 (/me not like 1.6 ) Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 http://home.no.net/hellslay/demo/ ? Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) http://home.no.net/hellslay/demo/ ? Stemmer Nå om du bare venter i 4-5 min så er den ferdig Ferdig.. Endret 10. mars 2004 av Hellslayer Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Er det "jajaja.ace" i demo-mappen? Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Nå... Hvis andre folk her har noen demoer så for guds skyld: Legg de ut! Jeg vil gjerne se andre enn HeatoN, Element osv jeg og... Og jeg blir ganske lei av å se meg selv på demo hele tiden også Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Er det "jajaja.ace" i demo-mappen? Ja... Nå, hvis du vil ha meg unskyldt så skal jeg spille litt cs Endret 10. mars 2004 av Hellslayer Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Er det "jajaja.ace" i demo-mappen? Ja... Nå, hvis du vil ha meg unskyldt så skal jeg spille litt cs Spill i vei. Skulle gjerne lagt ut noen demoer selv, men... hakke spilt så mye i det siste, litt prac med boter for det meste. Irriterer meg over den ruteren, den screwer alt for meg, så blir ikke noe morsom opplevelse å spille online. Dessuten spiller jeg også ganske dårlig for tiden, jeg er også ganske dårlig. EDIT!!! Forbanna da, mangler alt i Steam eller? "bottom.spr", noen som vet en plass jeg kan laste den ned? Endret 10. mars 2004 av zalo Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Kan vel legge til resten også? Warning! File sprites/bottom.spr missing during demo playback. Warning! File sprites/bottom2.spr missing during demo playback. Warning! File sprites/bottom3.spr missing during demo playback. Warning! File sprites/bottom_left.spr missing during demo playback. Warning! File sprites/bottom_left2.spr missing during demo playback. Warning! File sprites/bottom_left3.spr missing during demo playback. Warning! File sprites/bottom_right.spr missing during demo playback. Warning! File sprites/bottom_right2.spr missing during demo playback. Warning! File sprites/bottom_right3.spr missing during demo playback. Warning! File sprites/left3.spr missing during demo playback. Warning! File sprites/right.spr missing during demo playback. Warning! File sprites/right2.spr missing during demo playback. Warning! File sprites/right3.spr missing during demo playback. Warning! File sprites/top.spr missing during demo playback. Warning! File sprites/top2.spr missing during demo playback. Warning! File sprites/top3.spr missing during demo playback. Warning! File sprites/top_left.spr missing during demo playback. Warning! File sprites/top_left2.spr missing during demo playback. Warning! File sprites/top_left3.spr missing during demo playback. Warning! File sprites/top_right.spr missing during demo playback. Warning! File sprites/top_right2.spr missing during demo playback. Warning! File sprites/top_right3.spr missing during demo playback. Warning! File sprites/vertical.spr missing during demo playback. Warning! File sprites/horizontal.spr missing during demo playback. Error: could not load file sprites/bottom.spr Model sprites/bottom.spr not found and not available from server Cannot continue without model sprites Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det er en 1.5 demo, 1.6 har ikke de filene Med andre ord, du må se den i 1,5 Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Elendig da. Kunne se 1.3 demoer i 1.5. De har virkelig slurva med 1.6. :/ Gidder ikke legge inn 1.5, så noen andre får dra nytten av demoen. Gidder heller ikke å laste ned filene til 1.6 hvis det skulle være løsningen. Heretter spiller dere 1.6, forstått? Lenke til kommentar
z10an Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Jeg hadde 2 Flash'er og kastet ene inni veggen på inferno. (der med hullet og stigen). Etter jeg hadde kastet flashen i veggen så traff den bak meg og der kom en ct springende så jeg snudde meg å skjøt han i hode. Han sa han var fulstending flashet;) (snakket med han etterpå). Stå på kassen ved siden av cat på dust2 og hoppe å skyte hs på en ct som står på cat Har mange slike, hehehe. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 hva er cat? Catwalk vel? Som besvart tidligere en eller annen plass... I så fall et det trange plasser, høyder, osv... Tenk deg selv at du er en katt da vel.. Hvor liker du og gå da? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Ååååja takk... Men det er vel flere "cat" på et brett? Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 4 HS med dual elites på de inferno Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 4 HS med DEAGLE mens jeg var flasha Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 31 hs med glock på awp_map. Spawnkill seffern. Ja, /me er god. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 hmm.. det må vell ha vert da jeg skjøt 1 skudd med ak-47 og fikk 2 headshots (map: de_train) Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Må bare nevne at den siste min var bare spøk. Har ikke lært meg hemmeligheten med å gulle. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Vel, hadde ump, gikk rundt på de_dust, ås plutselig kom det 6counter terrorister inni ganga! åsså på killslista så du: YOU hs Lar10n YOU hs PheniX YOU hs lAmer YOU hs METALLICA YOU ump lAmer(2) YOU hs haxxor ps. mitt navn på nettet er YOU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå