Hellslayer Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 oi da... tabbe Mente start.no (Surrer med de to der jeg) Hmm... Så mye jeg vil? Da legger jeg den ut i dag jeg da... Hvordan kan folk laste ned da? Uten at jeg gir dem passordet mitt liksom? (Nei jeg er ingen "skilled" html editor mann:p Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Trenger ikke passord da. Nok med URL, og dette har forholdsvis ingenting med HTML å gjøre. URL er f.eks. http://www.blabla.no/hellslayer/demo.dem, med mindre den er zippa. Da blir det demo.zip/.rar/e.l. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) oi da... tabbe Mente start.no (Surrer med de to der jeg) Hmm... Så mye jeg vil? Da legger jeg den ut i dag jeg da... Hvordan kan folk laste ned da? Uten at jeg gir dem passordet mitt liksom? (Nei jeg er ingen "skilled" html editor mann:p Lag en mappe på ftp'en som heter "demo", så legger du filmen inn der. URL blir da http://home.no.net/hellslay/demo. Np. Legg den ut asap. Edit: Snakker vi 1.5 eller 1.6? Endret 10. mars 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
fAight Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Javel ja... Hva med dust2? Jeg spiller vanligvis kun på aztec og dust2, så for meg er ikke de andre så viktig å kjenne til. Som sagt b1 er bombestedet lengst unna ct-spawn (start). det gjelder også for dette map'et, dust2. b2 er bombestedet som ligger rett ovenfor ct-spawn... skjønte du? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Javel ja... Hva med dust2? Jeg spiller vanligvis kun på aztec og dust2, så for meg er ikke de andre så viktig å kjenne til. Som sagt b1 er bombestedet lengst unna ct-spawn (start). det gjelder også for dette map'et, dust2. b2 er bombestedet som ligger rett ovenfor ct-spawn... skjønte du? Jeg er ikke dum. Ehh, kanskje litt. Men vet godt at spawn er hvor man starter og i det området. Merk: Var ikke for å være sur. Jeg er ikke dum nok en gang, jeg skjønte det. Merk: Var ikke for å være sur. Joa, jeg er litt dum, men men... EDIT: Gratulerer med tusen innlegg ridgea elns. Hva sier du? En pils i by'n? Endret 10. mars 2004 av zalo Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Lag en mappe på ftp'en som heter "demo", så legger du filmen inn der. URL blir da http://home.no.net/hellslay/demo. Np. Legg den ut asap. Edit: Snakker vi 1.5 eller 1.6? Driver og legger ut demoen nå Vi snakker 1.5 ja... Gamesurf har ikke 1.6 servere etter det jeg vet i alle fall.. Hmm... Denna demoen skal jo bruke 1t 45min og da (Demoen var på 56mb og ikke 30 ) Og de til de som laster den ned: Ikke le av div ting jeg gjør feil ol da.. Jeg bare guller noen ganger Og de 3 hs jeg snakket om er et CA halvveis uti filmen Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Vi snakker 1.5 ja... Gamesurf har ikke 1.6 servere etter det jeg vet i alle fall.. Hmm... Denna demoen skal jo bruke 1t 45min og da (Demoen var på 56mb og ikke 30 ) Og de til de som laster den ned: Ikke le av div ting jeg gjør feil ol da.. Jeg bare guller noen ganger Og de 3 hs jeg snakket om er et CA halvveis uti filmen Dæsken. Hvordan klarte du å gjøre den så stor? Er det 50 timer public? Nei, jeg ler ikke av folk. Jeg er voksen og moren min var nok så streng på at man skulle være hyggelig mot andre folk. Uansett om de ikke er verd like mye som meg... Hehe, nei seriøst, jeg ler ikke av andre folk. EDIT::: Gimme URL da etterpå. Endret 10. mars 2004 av zalo Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 3 kills med P90 mens jeg var flasha, på cs_assault på lan. (Vi var 3 stk mot 29 boter. ) Og det der er sant? Hmm... Så vidt jeg vet er det ikke 29 spawn plasser på noen av banene! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) PM meg URLen hvis du ikke legger ut link her da Edit: jgrondahl: det går fint å spille 3v29, da det blir 32, som er max antall spillere på en server i 1.5 Edit2: Er det en .dem fil eller noe sånt, hvordan kan man spille den av? Endret 10. mars 2004 av orcblood Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Let og dere vil finne Tror iallfall det er den (Nytt nick ja) Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Den var det... hvordan får jeg spilt den av? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Legg den i cstrike og skriv playdemo jaja i console EDIT: Hopsi, fikk melding om at demoen var korupt Endret 10. mars 2004 av niXon^^ Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Vi snakker 1.5 ja... Gamesurf har ikke 1.6 servere etter det jeg vet i alle fall.. Hmm... Denna demoen skal jo bruke 1t 45min og da (Demoen var på 56mb og ikke 30 ) Og de til de som laster den ned: Ikke le av div ting jeg gjør feil ol da.. Jeg bare guller noen ganger Og de 3 hs jeg snakket om er et CA halvveis uti filmen Dæsken. Hvordan klarte du å gjøre den så stor? Er det 50 timer public? Nei, jeg ler ikke av folk. Jeg er voksen og moren min var nok så streng på at man skulle være hyggelig mot andre folk. Uansett om de ikke er verd like mye som meg... Hehe, nei seriøst, jeg ler ikke av andre folk. EDIT::: Gimme URL da etterpå. Det ble en laaaang demo ja... Sikkert mye døtid der, som er VELDIG kjederlig å se på Url blir vel slik som wh1te sa, eller tar jeg feil nå? Selve demoen heter "jaja" uten "" seff Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg gjentar, demoen er korupt, den funker ikke.. Så for alt vi vet kan du ha renama en txt fil til jaja.dem Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Jeg gjentar, demoen er korupt, den funker ikke.. Så for alt vi vet kan du ha renama en txt fil til jaja.dem *ahem* Det KAN komme av at den ikke er ferdig lastet opp enda da ARG!!! ***** banne banne ****** jeg viste det var noe rart med den demoen... Det var ikke den riktige huff... jaja... Laster bare opp den riktige etterpå... Det er da NOEN gullkorn på den jeg har lastet opp nå også (Ferdig om 30 sek ) Da laget jeg en ny mappe jeg kalte "demoo" uten ""... Og siden jeg er så oppfinnsom da jeg navngir demoene mine så heter denne demoen "jajaja" (55 min igjen på den da ) Endret 10. mars 2004 av Hellslayer Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) 54mb, du klarte ikke ta winrar på den ??? btw, hver forberedt på å miste kontoen din hos start.no, de tåler ikke at de overstiger 30 mb elns. Endret 10. mars 2004 av niXon^^ Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 54mb, du klarte ikke ta winrar på den ??? Du er ikke så dum du (ta det som ett kompliment ) Skal gjøre det på den nye jeg laster opp nå... altså ace den først og så laste den opp da Takk fro tipset Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Nooooh, 1.5.. eller hva? Trodde det var 1.6 Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Da slettet jeg den gamle demoen på 54mb, og legger inn den nye som er på 8.5mb... Håper ikke start.no folka disser kontoen min for mye da:) 12 min til den er ferdig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå