Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
oi da... tabbe :p  Mente start.no (Surrer med de to der jeg)

 

Hmm... Så mye jeg vil? Da legger jeg den ut i dag jeg da... Hvordan kan folk laste ned da? Uten at jeg gir dem passordet mitt liksom? :p  (Nei jeg er ingen "skilled" html editor mann:p

Lag en mappe på ftp'en som heter "demo", så legger du filmen inn der. URL blir da http://home.no.net/hellslay/demo. Np. Legg den ut asap.

 

Edit: Snakker vi 1.5 eller 1.6?

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Javel ja... :)

 

Hva med dust2? Jeg spiller vanligvis kun på aztec og dust2, så for meg er ikke de andre så viktig å kjenne til.

Som sagt b1 er bombestedet lengst unna ct-spawn (start). det gjelder også for dette map'et, dust2. b2 er bombestedet som ligger rett ovenfor ct-spawn...

 

skjønte du? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Javel ja... :)

 

Hva med dust2? Jeg spiller vanligvis kun på aztec og dust2, så for meg er ikke de andre så viktig å kjenne til.

Som sagt b1 er bombestedet lengst unna ct-spawn (start). det gjelder også for dette map'et, dust2. b2 er bombestedet som ligger rett ovenfor ct-spawn...

 

skjønte du? :dontgetit:

Jeg er ikke dum. Ehh, kanskje litt. Men vet godt at spawn er hvor man starter og i det området. Merk: Var ikke for å være sur.

 

Jeg er ikke dum nok en gang, jeg skjønte det.

Merk: Var ikke for å være sur.

 

Joa, jeg er litt dum, men men... :cool:

 

EDIT: Gratulerer med tusen innlegg ridgea elns. ;)

Hva sier du? En pils i by'n? :scared:

Endret av zalo
Lenke til kommentar
Lag en mappe på ftp'en som heter "demo", så legger du filmen inn der. URL blir da http://home.no.net/hellslay/demo. Np. Legg den ut asap.

 

Edit: Snakker vi 1.5 eller 1.6?

Driver og legger ut demoen nå:)

 

Vi snakker 1.5 ja... Gamesurf har ikke 1.6 servere etter det jeg vet i alle fall.. Hmm... Denna demoen skal jo bruke 1t 45min og da :wow: (Demoen var på 56mb og ikke 30 :blush: )

 

Og de til de som laster den ned: Ikke le av div ting jeg gjør feil ol da.. Jeg bare guller noen ganger :p

Og de 3 hs jeg snakket om er et CA halvveis uti filmen ;)

Lenke til kommentar
Vi snakker 1.5 ja... Gamesurf har ikke 1.6 servere etter det jeg vet i alle fall.. Hmm... Denna demoen skal jo bruke 1t 45min og da :wow:  (Demoen var på 56mb og ikke 30 :blush: )

 

Og de til de som laster den ned: Ikke le av div ting jeg gjør feil ol da.. Jeg bare guller noen ganger :p

Og de 3 hs jeg snakket om er et CA halvveis uti filmen ;)

Dæsken. Hvordan klarte du å gjøre den så stor? Er det 50 timer public? :dribble:

 

Nei, jeg ler ikke av folk. Jeg er voksen og moren min var nok så streng på at man skulle være hyggelig mot andre folk. Uansett om de ikke er verd like mye som meg... :D

Hehe, nei seriøst, jeg ler ikke av andre folk.

 

EDIT::: Gimme URL da etterpå. :D

Endret av zalo
Lenke til kommentar

PM meg URLen hvis du ikke legger ut link her da ;)

 

Edit: jgrondahl: det går fint å spille 3v29, da det blir 32, som er max antall spillere på en server i 1.5

 

Edit2: Er det en .dem fil eller noe sånt, hvordan kan man spille den av? :blush:

Endret av orcblood
Lenke til kommentar
Vi snakker 1.5 ja... Gamesurf har ikke 1.6 servere etter det jeg vet i alle fall.. Hmm... Denna demoen skal jo bruke 1t 45min og da :wow:  (Demoen var på 56mb og ikke 30 :blush: )

 

Og de til de som laster den ned: Ikke le av div ting jeg gjør feil ol da.. Jeg bare guller noen ganger :p

Og de 3 hs jeg snakket om er et CA halvveis uti filmen ;)

Dæsken. Hvordan klarte du å gjøre den så stor? Er det 50 timer public? :dribble:

 

Nei, jeg ler ikke av folk. Jeg er voksen og moren min var nok så streng på at man skulle være hyggelig mot andre folk. Uansett om de ikke er verd like mye som meg... :D

Hehe, nei seriøst, jeg ler ikke av andre folk.

 

EDIT::: Gimme URL da etterpå. :D

Det ble en laaaang demo ja... Sikkert mye døtid der, som er VELDIG kjederlig å se på :p

 

Url blir vel slik som wh1te sa, eller tar jeg feil nå?

 

Selve demoen heter "jaja" uten "" seff ;)

Lenke til kommentar
Jeg gjentar, demoen er korupt, den funker ikke.. Så for alt vi vet kan du ha renama en txt fil til jaja.dem

*ahem* Det KAN komme av at den ikke er ferdig lastet opp enda da ;)

 

 

ARG!!! ***** banne banne ****** jeg viste det var noe rart med den demoen... Det var ikke den riktige :no:

 

huff... jaja... Laster bare opp den riktige etterpå... Det er da NOEN gullkorn på den jeg har lastet opp nå også (Ferdig om 30 sek :p )

 

Da laget jeg en ny mappe jeg kalte "demoo" uten ""... Og siden jeg er så oppfinnsom da jeg navngir demoene mine så heter denne demoen "jajaja" :p

(55 min igjen på den da :wow: )

Endret av Hellslayer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...