Mr.MadCow Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 jeg oplevde en sånn jeg og.. på de_inferno, der du går opp mot midten fra terror siden, der satt jeg meg bak kassen under stigen til den lille verandaen.. og plutselig "BLAM", headshottet av en som sto på b2 med awp.. ble litt sur da.. Noe d samme skjedde på en tysk server jeg spilte på, var død og spectator, en på laget mitt...ehh...hva het han nå igjen da? DerTypeundDerFront el. noe jaja samma d. Han var 1on1 på Italy og han teamfyr'n min henta gissler og løp ned til markedet og mot de kassene hvor du hopper inn i rutene til leiligheten ved CT spawn, så hører han en AWM/P som blir avfyrt og han Terrorfyr'n sitter i CT spawn og venter på ham! Derfor mens han terrorfyr'n "lader" eller fastswitcher AWM/P'n sin tar CT'n og får et skudd med Scout på han terror'n! og løper litt tilbake! Så tar han terror'n og løper oppover den andre siden av der han CT'n står (altså den andre "gangen" liksom). Det hører CT'n og løper mot veggen som skiller de 2 "gangene" og fyrer av et skudd med Scout, Counter-Terrorists Win! gjennom den tjukke muren på kanskje 3-4 meter ble Terror'n skutt! Tipper dette var en bug, hmm...veldig morsomt å se/høre på fordi alle som hadde mic's ropte "CHEATER" og "WALLHACKER" til ham. Men d var ikke cheat Mr. MadCow Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 7 kills med en HE på aztec fra ct side og opp til T ved brua Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Men gud hjelpe meg for en elendig film, sorry for å si det. Det er jo nesten bare POD-Bot (!!!) og publick frags der jo, og det er ingen nice frags, utenom den siste med uspen. Sorry ass, men det måtte bare ut! Det var ikke jeg som laget den hvis du lurer på det. Ingen Pod-Bots BTW. Må ærlig si at jeg synes musikken var det beste med den filmen. Lenke til kommentar
mms21 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 her er det mye teit ute og går ja.....alle kan si at de tok 6stk på aztec med usp eller tmp...mye av de som blir sagt her, er bullshit. Neste gang dere skryter av "gull" dere har hatt..legg heller ut film eller bilde. Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Helt enig, det blir egentlig ganske teit å skryte av et gull du ikke kan bevise. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 her er det mye teit ute og går ja.....alle kan si at de tok 6stk på aztec med usp eller tmp...mye av de som blir sagt her, er bullshit. Neste gang dere skryter av "gull" dere har hatt..legg heller ut film eller bilde. http://home.no/exploid/cs.stuff/exploid.guller.zip Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 7 kills med en HE på aztec fra ct side og opp til T ved brua hah skøyer du Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 amer' date='09/06/2004 : 17:52'] 7 kills med en HE på aztec fra ct side og opp til T ved brua hah skøyer du Var for et par år siden på wazelin. Får aldri det til lenger. Får kun 4 og 5 som beste i disse møkka steam dager Lenke til kommentar
LuMpY Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 stod ut vinduet på de_inferno med awm. Sikta på en kasse og traff 2 stykker +hs på begge... Lenke til kommentar
melloR Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Mitt værste gull noensinne må vel være da jeg sto ved stigen som T på de_inferno. (Dere vet, der ja...). Lenger bak står det en CT med awm, og i ren panikk hopper jeg og skyter to skudd med Desert Eagle. I samme øyeblikk kommer det en CT foran han bak, så fikk jeg to hs i lufta med dgl! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) Nytt gull av meg Endret 15. juni 2004 av eXploid Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Nytt gull av meg Du er den verste personen jeg veit om til og falle ned der :S Men stygt gull Lenke til kommentar
brillan Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Nytt gull av meg Du er den verste personen jeg veit om til og falle ned der :S Men stygt gull Gull Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 mine beste gull må vere når eg hadde awp/awm og skøt et skudd rett gjennom hode på 3 stykker etter hverandre . Og da eg var på rats 3 , når du er terrorist og går ut der på sida der oppe , så ser du rett på høyre sida av den teite katusen , der satt eg et skudd i usp`n med lyddemper , uten att eg viste d komm enn terrorist hoppende bakom meg i det eg snudde meg , søren ka ei kjipte mei , så eg trykte av med et "uhell" , da fyker d siste skudde midt mellom øynene på terroristen Lenke til kommentar
OrakL Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 3 hs igjennom veggen med awm på dust 2 b1 ! Har også hatt en når jeg hs 3 stk igjennom midt til ct spawn med awm Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Dette begynner å minne mistenkelig om fiskehistorier. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Dette begynner å minne mistenkelig om fiskehistorier. Enig. Fra nå kommer dere med bevis (.dem eller .avi) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg løper fram med tmp (kuleste våpne på cs). Ser to folk, en laaaaangt unna, og en veldig nærme. Naturlig nok starter jeg å skyte på han som er nærme meg siden tmp ikke akurat har stjerne aim. Plutselig ser jeg karen langt der baki dør og navnet mitt dukker opp i høyre hjørnet. Et av skuddene hadde bommet kraftig og truffet karen i bakgrunnen rett i hodet. Gull? Kaller det skills jeg! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 (endret) og et til: På det rats brettet med kjøkkenet. (husker ikke navnet) Jeg sitter oppe på kjøle skapet og ser absolutt ingen fiender. Så jeg tar opp scouten min og skyter et vilkårlig skudd på "skapet" eller hva det nå skal være. Og jada, hs! Nok et eksempel på ekstreme skills! Edit: Leif Endret 17. juni 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå