Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke kalle det jeg gjorde gull, men rett og slett skills.

PCW på de_dust 2. Laget mitt starter som T, jeg velger å ikke kjøpe noe i gunround. Jeg stormer trapp og tar alle de 3 som er på B2 med glock, HS alle sammen.

Så tar jeg opp en usp som ligger rundt omkring, og skyter HS på han som kommer fra trappa. Så er det meg og han siste igjen. Så tar jeg HS på han og :)

Tok hele laget. Da var dem sure på meg :) Spilte mot en klan som mange av vennene mine spiller i :p

 

Har aldri sett hørt "Milez" så sur. :D

 

Men egentlig synes jeg det er litt dumt å skrive om sine beste gull, for man kan jo bare finne på et eller annet vilt noe.

 

http://www.angelfire.com/ak5/flexit/proxhax.avi

Denne er også litt tøff. Nei, dette er heller ikke gull. Dette kalles og bruke lyd :)¨

 

EDIT: HVORFOR FUNKER IKKE LINKEN HER?!?! MEN FUNKER HOS ANDRE FOLK :(:(

Endret av ProxymuZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan ikke laste ned den filmen nå. Så det hadde vært greit om du sa hvor du skøyt igjennom? Hvis du gjorde det er det nok en bug ;) Skal ikke være mulig, med mindre veggen var en "spirit" eller hva det kalles.

Gjennom tre meter betongvegg på de_train. Og ja, det var garantert en bugg.

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke kalle det jeg gjorde gull, men rett og slett skills.

PCW på de_dust 2. Laget mitt starter som T, jeg velger å ikke kjøpe noe i gunround. Jeg stormer trapp og tar alle de 3 som er på B2 med glock, HS alle sammen.

Så tar jeg opp en usp som ligger rundt omkring, og skyter HS på han som kommer fra trappa. Så er det meg og han siste igjen. Så tar jeg HS på han og :)

Tok hele laget. Da var dem sure på meg :) Spilte mot en klan som mange av vennene mine spiller i :p

 

Har aldri sett hørt "Milez" så sur. :D

 

Men egentlig synes jeg det er litt dumt å skrive om sine beste gull, for man kan jo bare finne på et eller annet vilt noe.

 

http://www.angelfire.com/ak5/flexit/proxhax.avi

Denne er også litt tøff. Nei, dette er heller ikke gull. Dette kalles og bruke lyd :)¨

 

EDIT: HVORFOR FUNKER IKKE LINKEN HER?!?! MEN FUNKER HOS ANDRE FOLK :(:(

Hehe ProxymuZ.

Det var gull det du gjorde på den filmen der ja.

Lenke til kommentar

Koste meg litt en gang jeg spilte på pool:

 

Jeg springer rett over i et av rommene på siden (hos T, der AKen er) der står det 4 stk, jeg begynner å fyre med Kriegen min, alle dør og den ene av headshot!

 

HP: 65

AP: 0

Ammo: 0

 

Edit: Det var Leif som skrev!

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Koste meg litt en gang jeg spilte på pool:

 

Jeg sringe rett over i et av rommene på siden (hos T, der AKen er) der står det 4 stk, jeg begynner å fyre med Kriegen min, alle dør og den ene av headshot!

 

HP: 65

AP: 0

Ammo: 0

Ååååååå schåååååå stolt! :p

Nei da, meget bra gjort. Må si det :p Men så er det tross alt Poolday da. Der er det jo bare å løpe rundt å spraye som et helvete og skyte på alt som rører på seg. Ikke rart man dreper fort da :p

Lenke til kommentar
Plomma. Usp går ikke igjennom noe. Ikke vegger og ikke mennesker (Skins, whatever).

Hei Veritas :)

 

Det er faktisk mulig å skyte gjennom vegger med USP. Jeg har i hvert fall gjort det en gang. Hvis noen gidder å laste ned 128 MB for å se det, så har dere muligheten her.

 

BTW, dette er en hel fragfilm og fragen jeg snakker om er så og si helt på slutten. Det er temmelig dårlig billedkvalitet, men dere skjønner hva jeg snakker om. Dette er for øvrig det soleklart største gullet jeg har hatt da jeg skyter USP-hs gjennom en vegg når jeg er i luften.

Men gud hjelpe meg for en elendig film, sorry for å si det. Det er jo nesten bare POD-Bot (!!!) og publick frags der jo, og det er ingen nice frags, utenom den siste med uspen. Sorry ass, men det måtte bare ut! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...