Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Topic sier vel egentlig sitt.

Mitt må vel være 3 hs med et ups skudd.

Bare for å innformere deg: DET ER JO TEKNISK UMULIG!!!!!

Da må du forklare meg hvordan i helvete du klarte det!

Det går jo bare ikke ann!

Er du heldig klarer du å ta 3-4 med AWM når de står på rekke og rad!

Lenke til kommentar

Ja, hvordan fikk du til det??!!!!

Det er jo helt umulig med ETT SKUDD!!!!

Det har vært flaks om du har tatt EN med ett skudd der!!!'

Har du tatt det opp?

Var det en slags bug da kanskje eller?

Lenke til kommentar

Hvordan? Tjaa.. Slik gikk det til i alle fall:

Bare spilte en pcw, de kan ikke hatt hjelm. Så løper jeg mot B1 fordi dem har planta der. Fyrer av et skudd mot en bakerst på B1, da kommer det en fra side gang og en hoppende fra bombspottet så kommer det 3 sånne fine merker som jeg liker opp i hjørnet. :roll:

Lenke til kommentar

Hvis du i det heletatt har tatt en titt på editoren og lest litt om motoren, så hadde du visst at ingen av pistolene unntatt Desert Eagle skyter igjennom. Å drepe tre stykker på rad med ei kule er til og med med Desert Eagle utrolig vanskelig, da den mister mye kraft for hver person.

Lenke til kommentar

Bare spilte en pcw, de kan ikke hatt hjelm. Så løper jeg mot B1 fordi dem har planta der. Fyrer av et skudd mot en bakerst på B1, da kommer det en fra side gang og en hoppende fra bombspottet så kommer det 3 sånne fine merker som jeg liker opp i hjørnet. :roll:

Nekter jeg og tro. :dontgetit:

Det er rett og slett teknisk umulig. Mest sannsynlig så var det en liten cs bug, eller du skøyt mer en et skudd. Så enkelt er det.

Lenke til kommentar

Har sluttet med CS nå, men her er det som skjedde:

Map: de_inferno. Jeg var CT. Kjøpte meg en colt og styrtet til venstre mot det området der man kan se ned mot terror-tunnellen med den terrassen over (der står det alltid en eller annen Satan med AWP og tøser seg.. Anyway!) Når jeg kommer til det åpne området med den gaten som går nedover har jeg fått på silencer'n til colten min og strafer slik at jeg ser nedover mot tunellen.

I det sekund jeg kan se åpningen på tunnellen fyrer jeg av én kule. BAM! Midt mellom øynene på en terrorist og vips var han dau.

Dette var altså mens jeg strafet, så det var flaks at kulen i det hele tatt traff åpningen på tunnellen.

En episode som kanskje også er verdt å nevne var den gangen jeg spilte som T på de_dust. Kjøpte meg en scout med tilhørende deagle og løp mot tunnellen til venstre for T-spawn. Etter å ha utryddet et par CTer i området der kom jeg meg etterhvert ned til CT-Spawn. Jeg snur meg og zoomer opp mot T-spawn. Der ser jeg såvidt en CT løpe forbi, så jeg beveger meg litt nærmere døren ved CT-spawn. Plutselig ser jeg en CT hoppe fra T-spawn og ned i den lille tunellen "under" spawn. I løpet av et hundredels sekund har jeg zoomet inn scouten min og fyrer av et skudd. I det jeg fyrer av ser jeg at en ekstra CT har kommet rundt hjørnet og stilt seg rett bak CT #1. De stod da begge to rett innenfor tunellen på rekke. So sagt fyrte jeg da av et rent refleksskudd som traff førstemann i overkroppen og han bak ble truffet i hodet. Det var min første (og siste) 2-in-1 med en Scout :D

Lenke til kommentar
Plomma. Usp går ikke igjennom noe. Ikke vegger og ikke mennesker (Skins, whatever).

Hei Veritas :)

Det er faktisk mulig å skyte gjennom vegger med USP. Jeg har i hvert fall gjort det en gang. Hvis noen gidder å laste ned 128 MB for å se det, så har dere muligheten her.

BTW, dette er en hel fragfilm og fragen jeg snakker om er så og si helt på slutten. Det er temmelig dårlig billedkvalitet, men dere skjønner hva jeg snakker om. Dette er for øvrig det soleklart største gullet jeg har hatt da jeg skyter USP-hs gjennom en vegg når jeg er i luften.

Lenke til kommentar

Jeg likte det fragget jeg tok på sist lan: link

Hadde et gull til på sist lan, satt å snakka med noen mens jeg spilte, så ikke på skjermen. Når jeg så på skjermen igjen. oj to folk. 1stk hs tok han andre. Da begynte jeg å snakke med en annen kar om hvor gull det var, når jeg så på skjermen igjen var hodet til en ct (jeg var t) plassert perfekt i siktet mitt avfyrte et par skudd og det ble HS.

Endret av Det Dvergiske Kaffebord
Lenke til kommentar

Hehe.

Gull kan man si ja.

Lenke til kommentar
Plomma. Usp går ikke igjennom noe. Ikke vegger og ikke mennesker (Skins, whatever).

Hei Veritas :)

Det er faktisk mulig å skyte gjennom vegger med USP. Jeg har i hvert fall gjort det en gang. Hvis noen gidder å laste ned 128 MB for å se det, så har dere muligheten her.

BTW, dette er en hel fragfilm og fragen jeg snakker om er så og si helt på slutten. Det er temmelig dårlig billedkvalitet, men dere skjønner hva jeg snakker om. Dette er for øvrig det soleklart største gullet jeg har hatt da jeg skyter USP-hs gjennom en vegg når jeg er i luften.

Huh. Du? Her? :p

Kan ikke laste ned den filmen nå. Så det hadde vært greit om du sa hvor du skøyt igjennom? Hvis du gjorde det er det nok en bug ;) Skal ikke være mulig, med mindre veggen var en "spirit" eller hva det kalles.

Lenke til kommentar

kuleste gullet mitt er:når jeg er på aztec er t har awp og pistol står på ene siden av brua skyter gjennom kassen mens jeg var flasha drepte 1 og så hopper jeg vekk igjen og i lufta da så tar jeg 1hs så stiller jeg meg mot dora til ct tar 2 hs med awp uten sikte paa samme skudd og saa hopper jeg ned brua og tar 1 med awp i sikte i lufta.så er det bare 2 igjen så skulle vi ha kniv så tok jeg begge dei 2 også.altså dreper jeg 9 stk(hele laget) :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...