Plomma2 Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Topic sier vel egentlig sitt. Mitt må vel være 3 hs med et ups skudd. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hmm... det må vel bli 4v4 - 4 hs i 1. runde med glock Eller 17-2 med mac10 på de_dust Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 headshot med eit våpen som er har gløymt navnet på når eg snakka og såg på ein person i samme rommet Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 den må vel være når jeg fikk 4 kills på rad men 5hp igjen på de_dust2 Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 stå på b1 med awm, hoppe og treffe hs no-scope på fyr som kommer ut porten Lenke til kommentar
adyton Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Mitt "gull" er da jeg drepte 2 stk, en med hs og en vanlig kill gjennom døra på de_aztec med 2 stk skudd i spray. Edit: feilformulert, trøtt ja Endret 7. mars 2004 av adyton Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Mitt beste gull er nåt jeg skøyt 3 skudd undenifra og opp mot ct og treffe med alle skudda. Eller en gang jeg hoppa ned på dust og spreja i lufta på vei ned og tok hs med ak. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 noscope-awm bakerst på b1, gjennom veggen og inn i mørket. Og hvem sitt hode var plassert der? jo, stakkars lille safarigutten aQua! *humre* trippel kniving, 1on3 på b1 @ de_inferno var også ganske festelig! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 På cs_italy, sidelengs beining forbi tunellen ved hostage plassen, Phoenix-Hawk med AWM i vinduet, et skudd med deagle mens jeg løp uten å se hvor jeg skøyt - og HeadShot Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Et annet gull var da jeg sto i vannet på de_aztec og fyrte av 1 awm skudd mot en terror som kom oppende fra b1 og ta han og han som plante, begge hs! Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Mitt gull må være for noen dager siden da jeg spilte terror på de_dust.. kjøpte ak og løp alt jeg kunne (pga at jeg spillte på gs05 som jo er en stormeserver) Løp inn i gangen og tok til høyre (Ut på hylla) Men selvfølgelig kom en teit "lagkammerat" og kasta flash forran meg Jeg begynte med en gang å løpe bakover, men jeg hørte at det kom folk, så jeg holdt avtrekkeren inne, og hva skjer? Jo... 3 hs til meg Endret 7. mars 2004 av Hellslayer Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Mitt gull må ver på cs_italy kommer opp til t og trefffer mange i magen men ingen dør så hiver jeg he opp så dør 5stk Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Samma!! 5 Kills med HE, hadde ikke skutt en ****** fra før!! Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 et annet gull hva på aztec da jeg va t jeg haadde ikke så mye penger så jeg kjøpte ikke noe så gaar jeg i gangen ved brua så hiver en ct flash over brue så hopper jeg ned mens jeg tar hs på en som står i gangen.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Har å fått 2 kills når jeg var flasha på de_dust2 Lenke til kommentar
Diceman Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hs med flash(tidlig versjon) og headshot med awp uten sikte på en som var i lufta på vei ned i vannet på aztec. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 3 kills med P90 mens jeg var flasha, på cs_assault på lan. (Vi var 3 stk mot 29 boter. ) Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hs med flash(tidlig versjon) og headshot med awp uten sikte på en som var i lufta på vei ned i vannet på aztec. går det ann og ta hs med flash da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå