Gå til innhold

Batterier iRiver mp3 spillere

Anbefalte innlegg

Etter det jeg kan se er det "innebygde" batterier i iRiver iGP-100 ogiRiver iHP-120 mp3 spillerene. Finnes det ekstra batterier å få kjøpt til disse når batteriet blir utslitt? Erfaringer med batterilevetid på disse produktene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter det jeg kan se er det "innebygde" batterier i iRiver iGP-100 ogiRiver iHP-120 mp3 spillerene. Finnes det ekstra batterier å få kjøpt til disse når batteriet blir utslitt? Erfaringer med batterilevetid på disse produktene?

sikker på at det er integrert batteri?

jeg trodde at det var det på min IFP-180TC men det var det ikke.. :yes:

en ting skal sies. batterilevetiden er super :thumbs:

Lenke til kommentar
Ah, hva slags batteri sitter det i den da? Vet du hvor man evt. får kjøpt ekstra batteri om man skulle komme til å trenge det?

jeg har bare ett standard AA batteri i min IFP-180TC jeg...

følgte med ett panasonic batteri som gav en levetid på ca 15 timer med mp3 spilling...

ellers har jeg lagt på 10 timer med sony batteri og ca 7 timer på slike billigbatteri a'la 15 spenn for ei 10 pakning..

Lenke til kommentar

Ser ut til at det er forskjellige batterier. Noen har vanlige AA og andre innebygde oppladbare. Fant litt info på nett ang. dette nå. Men er det ikke litt korttenkt å ha innebygde batterier? Batterier blir jo utslitt etterhvert..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...