the-wiking Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 i går glemte jeg at jeg hadde bursdag , sjønte ikke noe før jeg fikk pakker på senga, nytt grafikkort kuuuuuuuult!!! er det noen som vet om et program jeg kan taste inn div avtaler osv. som popper opp den dagen jeg skal gjøre noe viktig (hvis den dagen noengang kommer)må være lettvint å bruke eller så gidder jeg ikke å skrive inn avtaler......lat??????????? nei bare bedagelig!!! håper det er noen som vil hjelpe en lat fa........n!! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Outlook har kalender... Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Ja, jeg mener også Outlook. Edit: Microsoft Outlook (Følger med i Officepakka), ikke Outlokk Express. Endret 6. mars 2004 av chrisege Lenke til kommentar
Crack Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Så ikke denne posten... to poster av samme... bør vel stenges Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 outlook kan brukes ja. skriver bare inn beskjeden der å setter det tidspunkt man vil at beskjeden skal poppe opp på skjermen. veldig enkelt. har brukt det selv noen ganger å det funker ganske bra. men office pakken koster jo da penger så hvis du vil finne et gratis alternativ så er vel enten: www.download.com eller www.webattack.com plassen. Lenke til kommentar
the-wiking Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 he he der kan du se to inlegg for å være sikker på å huskedet glemte å si at jeg ikke dri............er penger har prøvd å gjøre det men blir skuffa hver gang jeg snur meg for å se så jeg må ha noe gratis progam, eller ett som ikke koster så mye som en officepakke.......... ellers takk for alle forslag hittil!!!!!!! Lenke til kommentar
Legion Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 rainlendar genialt app. OSS også Lenke til kommentar
moesen Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 i går glemte jeg at jeg hadde bursdag Gratulerer da! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 -Dårlig bruk av emnefeltet Folk skal kun utav å lese emnefeltet ditt skjønne hva tråden går ut på. "Jeg er glemsk" sier ikke akkurat så mye. Prøv en gang til med et mer beskrivende emnefelt! Les Retningslinjene Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg