Erlendz Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Ja mitt spørsmål er så enkelt som: Virker soul reaver 2 på windows xp? Det var en fyr som sa det ikke gjorde det, litt synd da jeg har bestillt det. Noen som vet sikkert? Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Det gjør det sikkert, hvis ikke, prøve å kjøre det i windows 98 modus (høyreklikk>egenskaper>kompatabilitet). Og det finnes alltids patcher. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Kjører helt fint her, uten patcher. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg har spilt gjennom det på XP, så det funker nok fint det. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Har spillt det på min XP maskin...en liten kikk på esken spillet kom i viser også at Win Xp er "recommended"! Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Spiller både enern og toern på XP uten å gjøre noe spesielt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå