page Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Er det egentlig noen forskjell på 7250 / 7250i? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Før hvertfall ble det påstått at 7250i har bedre kamera Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Software, kamera-delen er utstyrt med noen schnasne effekter... Utover det vet jeg like mye som en dompap i motvind... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Det er noen forskjeller men kansje ikke veldig merkbare for de fleste.. Dekslene de selges med er lysere på 7250i og når man har tatt bilder kan man sette på den ramme på de... Man kan zoome digitalt 4X og XHTML 1.0 med 7250i.. Lenke til kommentar
page Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Så da spiller det egentlig ikke så stor rolle hvem jeg kjøper av de to?Prisen er vel ca den samme.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) 7250i har også støtte for ikonbaserte menyer. Endret 6. mars 2004 av Swag Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Det er helt opp til deg selv.. Jeg personlig ville valgt 7250i , synes den er finere. Man kan jo selfølgelig kjøpe nye deksler da, men da hjelper det ikke at den andre var 200kr billigere.. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hopp over hele produsenten og gå for en Samsung eller Sony Ericsson. Nokia er priset alt for høyt! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Vet ikke hvor stor forskjell det er på prisene på disse to, men det skader ikke å gå opp til i-modellen hvis det bare er snakk om noen hundrelapper. Personlig syns jeg den er veldig fin å se på i blå slik den jeg har selv. Men i forhold til mange andre mobiler får du ikke så veldig mye igjen for prisen funksjonsmessig. Handsfree'en er forresten et hel'vete å bruke når man kjører bil. Endret 7. mars 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
eblth Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg hater handsfreen!! Den holder seg jo ikke på plass når man har mobilen i lomma...Å høre på radio er jo et j**** mareritt! (Hvis ikke du har noe imot å sitte helt stille med den på et bord da!) Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Har kun brukt radioen når jeg har sittet på skolen og lest eller jobbet med et eller annet. Har uansett ikke inntrykket av at den holder spesielt godt på signalene.. Handsfree'en er kronglete å koble til når man egentlig driver med andre ting, den dritten man må ta bak nakken er hvertfall lei å styre med i bilen, å hvis du tok på bilbeltet etter handsfree'en....håhå....vær forberedt på å stoppe i en busslomme for å løsne opp ledning-grøt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå