tmkaldheim Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Jaaaaa!!!!!!!! Knut Anders Sørum vant mgp 2004 med sangen Higher Endret 6. mars 2004 av Kongen på Karmøy Lenke til kommentar
R.S.S Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Fikk ikke han terningkast 1 av dagbladet? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Fikk ikke han terningkast 1 av dagbladet? Jo, men 5 i Aftenposten. Utrolig hva man får med seg, trist synes jeg. F. eks vet jeg mye mer om kongefamilien enn jeg har godt av... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 alle vet mer om kongefamilien enn de har godt av Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 oi gid av meg! MGP har alltid vært jevla tragisk og teit Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) I år hadde de et 70-talls glamrock band som het Wigwam. De var faktisk sinnsykt bra. Men de vant selvsagt ikke..4. plass var ikke så værst, og de hadde SKIKKELIG draget på publikum. 10 ganger bedre enn The Darkness. Siden jeg ikke hadde noe å gjøre (som vanlig) på en lørdagskveld ble jeg sittende og se på MGP i bakgrunnen mens jeg surra med PC'n. Værste mølet jeg noensinne har hørt på, bortsett fra den ene metal-låta. Og vinnersangen må vel være det mest anonyme, mainstream, boybandpop lagd-for-20-ganger-om-dagen-på-P3 sangen jeg har hørt! Men siden det var 80% fjortiser som stemte er det vel ikke rart den vant. MGP er jo blitt "kult" blant småungene også nå, og alle låtene går sikkert glatt inn i B-lista på P3 og P4. Også "er han jo så kjekk!!!!". ARGH. Ivar Dyrhaug fulgte manuset sitt så til prikke at det bare hørtes patetisk ut når han fortalte "vitser", han stotra seg gjennom det han skulle si mellom låtene, hørtes ut som en middels skuespiller som leser rett fra manuset. De fleste sang surt, spesiellt damene med sine poplåter som var så glatte at man ikke kunne tørka seg i ræva med dem engang. Endret 7. mars 2004 av Bitex Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) oi gid av meg! MGP har alltid vært jevla tragisk og teit NÆHÆ!!!!11 Edit: !11 Endret 7. mars 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 MGP suge!!! men eg hadde ingen ting anet å driva me Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 I år hadde de et 70-talls glamrock band som het Wigwam. De var faktisk sinnsykt bra. Men de vant selvsagt ikke..4. plass var ikke så værst, og de hadde SKIKKELIG draget på Enig med deg der. De var veldig gode, men det blir liksom litt feil at Norge kommer til MGP men noen sam har amerikanske flagg da... Eg synest faktisk den siste låten var bra (i tilegg til denne, alt det andre var dårlig...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå