Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bra stylingbutikk på nett...


Anbefalte innlegg

Brodern har smelt bilen så nå skal det nye deler på plass.... Så i denne anledning hadde jeg planer om å style bilen litt. Har en Golf 4.. Men har virkelig ingen ide om hvor jeg kan se/finne fram til forskjellige produsenter/typer osv... Noen som har noen eksempler på gode sider på nettet som sleger bra og "billige" styling deler...?

 

Noen styling-forslag?

Endret av t0bben
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

www.caprizonetuning.com har jeg hørt veldig mye rart om, både fra vacn og bmwccn.

 

Eller er www.tuningstore.no gode på både priser og utvalg. Det står at det er dc-ice produsenten heter, men det er Mattig og Rieger kopier det meste. Kjøpte skjørt derfra, kjempe passform ihvertfall.

 

Og www.vwcarconsult.no har også mye bra, spes om du er medlem i vacn.

Lenke til kommentar
RS4 front (selges mange steder) er jo absolutt ikke forakte, hvis det er front du skulle ha.

Er fornt jeg skal ha. Blir nok kanskje til at det bare blir fornten som skal byttes ut. Kan dette ende opp emd å se dumt ut? Noen som har noen bilder/ forslag til fronter som kunne vært aktuelle ( personlige favoritter..)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
sjekk ut www.caprizonetuning.com de har det meste, men de er ikke noe billigere enn andre, så har du www.mhstyling.se bestilles fra sverige da..

Caprizonetuning var på TV2hjelperdeg for en stund siden. Han innehaveren var visst et ****** å ha med å gjøre.

Tv2hjelperdeg er det største skrap-programmet ever! CZT.no er en kjempebutikk og ikke tro på en dritt av det dem sa i det programmet! TV2 ble nesten saksøkt for det programmet. Dem mekka sammen scener som fortalte noe helt annet enn sannheten! CZT har god service, greie priser og godt utvalg! Dem er bra! Og la iallefall ikke TV2 få deg til å tro noe annet...

Endret av Fredrik^-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...