nastoisi Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Satt og kikket igjenom bilder jeg har tatt på kameraet mitt. Trykket på knappen for å bla og da begynner kamera å pipe fire pip før det blir svart. Slår jeg av igjen viser det E18 nederst på skjermen. Kamera sin linse står nå halvveis ute og vil ikke gå hverken ut eller inn. Sjekket lokkene til batteri og minnekort og begge er lukket. Får slått av og på kamera men /linsenzoomen står halveis ute hele tiden. Får oppstartsbildet opp før skjermen blir svart. Noen som har opplevd dette eller aning, fant ikke noe av relevans på canon sine sider eller i intruksjonsboken. Endret 6. mars 2004 av nastoisi Lenke til kommentar
WD- Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Prøvd å ta ut batteriene og sette i igjen? Prøvd et par nye batterier? (på mitt G5 opplever jeg av og til at kameraet ikke vil slå seg på hvis det har ligget ubrukt i lang tid, flere uker, og da må jeg ta ut og sette i batteriet igjen, så fungerer alt. Noen kamera har kanskje slike finurligheter. ) Lenke til kommentar
nastoisi Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Ja prøvd å bytte både batterier og minnekort. Kamera blir brukt regelmessig. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 "E18" betyr at kameraet har en elektronisk feil. I 95% av tilfellene må kameraet da inn til verkstedet. Så lenge du ikke har utsatt kamera for støt/vann/fukt/sand/støvskader, regner jeg med at du fortsatt har garanti på kameraet. A70 har jo ikke vært så lenge på markedet ennå at garantien har gått ut. Lever det til butikken der du kjøpte det, og be de sende det inn til verkstedet som en reklamasjonssak. Lenke til kommentar
nastoisi Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Det var vel forsåvidt det jeg tenkte meg. Har ikke utsatt det for noe av det du nevner så får gå tilbake til butikken. Snart ett år siden jeg kjøpte kamera så skal nok gå greit å få fikset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå