sparuten Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Nå har jeg søkt land, strand, fjell & åker! Det er da snakk musikk i en trailer. Den jeg leter etter er den som befinner seg i Traileren til "Return of the king" -Lord of the rings. Navnet har jeg, men finner den ei, så jeg håper på hjelp! Endret 6. mars 2004 av Zydar Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Sikkert den sangen som er i Requiem For A Dream... Lenke til kommentar
sparuten Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Nei! Det er To Tårn, det er nå snakk om Return of the king! JEG MÅ HA DEN SANGEN Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Nei! Det er To Tårn, det er nå snakk om Return of the king! JEG MÅ HA DEN SANGEN Er visst ikke noe sang De bare laget den for traileren... en slags remix av noen av sangene fra soundtracket... kjipt det der edit: Prøv en sang som heter Epicalypse... kan være noe der... "Original Trailer Music - Howard Shore / Simone Benyacar and Craig Stuart Garfinkle - Based on "Epicalypse", using Shore's "Gondor" Theme" edit2: "The Return of the King Trailer (released September 26, 2003) 0:15-1:00 track14, "Breath of Life" 1:02-1:30 track17, "Isengard Unleashed" 1:39-2:56 Original trailer music by Howard Shore / Simone Benyacar / Craig Stuart Garfinkle - based on "Epicalypse", using Shore's Gondor theme (thanks to Soundtrack.net and CSG)" Endret 7. mars 2004 av SBS Lenke til kommentar
sparuten Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 *grrrr* Hjalp meg lite Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 hmmm jeg fant denn som: Requim For A Dream - Main Theme tror det er den du mener, den er hæli Lenke til kommentar
sparuten Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Nei, Nei, Nei & Nei! Det er til TTT, jeg mener på RoTk! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Nei, Nei, Nei & Nei! Det er til TTT, jeg mener på RoTk! Du har fått svaret... går ikke an å få det mer inn med teskje enn dette. Bare aksepter at slik er det... du kan jo eventuelt rippe lyden av traileren for å få de par minuttene med musikk Lenke til kommentar
sparuten Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Unskyld for at jeg svarte på den siste posten SBS, det var virkelig ikke meningen. Skal ikke gjenta seg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 hmmm jeg fant denn som: Requim For A Dream - Main Theme tror det er den du mener, den er hæli Clint Mansell komponerte en nyversjon av sangen til To Tårn. Idioter som rappet musikken til den uendelig mye bedre filmen Requiem for a Dream Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Unskyld for at jeg svarte på den siste posten SBS, det var virkelig ikke meningen.Skal ikke gjenta seg! Heh... Var nok ikke sånn ment, men jeg regnet bare denne tråden for oppklart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå