anderse_zne Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Heisann! Jeg har tenkt til å kjøpe meg noen nye deler til min data (Hovedkort og ram) Jeg har tittet på Asus P4P800 Åssen ram vil være bra til dette kortet? jeg vil gjerne ha 512 ram og ganske rask.. tilca 1000 - 1300 kr. noen som har noen forslag? mvh: andersen Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 spørs om du skal klokke, hvilken prosessor du skal ha osv, gi oss litt mere å gå på. et hovedkort har ikke en ram som er best til seg hvis du shønner Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har selv et slikt kort, har hørt mye bra om Geil3500 (PSData) til disse kortene! Men det spørs litt på om du skal klokke eller ikke, og hvor mye i såfall. timtowtdi Lenke til kommentar
thoering Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Riktig som Henrik2k sier. Du velger ikke minne ut fra hk, men du velger hk OG minne ut fra cpu og planer om overklokking etc. Skal du ikke klokke, kjøp PC3200 Value ram (da kan du enten spare noen lapper eller gå opp til 1GB). Skal du klokke, kjøp no PC3500 eller raskere. Geil, Kingston, Corsair, OCZ etc. Et tips; kjøp 2 brikker fremfor én, så du får utnyttet dual-ddr. Lenke til kommentar
anderse_zne Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg har en pentium 2.5 ghz prosessor. jeg har lite erfaring med overclocking så jeg skal ikke bruke det til det. Lenke til kommentar
anderse_zne Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Er det verdt å legge til noen hundrelapper å kjøpe Asus P4P800/DELUXE ? Lenke til kommentar
anderse_zne Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Riktig som Henrik2k sier. Du velger ikke minne ut fra hk, men du velger hk OG minne ut fra cpu og planer om overklokking etc. Skal du ikke klokke, kjøp PC3200 Value ram (da kan du enten spare noen lapper eller gå opp til 1GB). Skal du klokke, kjøp no PC3500 eller raskere. Geil, Kingston, Corsair, OCZ etc. Et tips; kjøp 2 brikker fremfor én, så du får utnyttet dual-ddr. Hvis jeg ikke skal klokke vil Corsair Value S PC3200 være et bra alternativ? mvh: andersen Endret 7. mars 2004 av anderse_zne Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Finnes det 2.5 Ghz/FSB 800, hmmm.... har ikke sett det jeg. Jeg har 2 stk P4 PC'er med dette HK ( P4P800 Deluxe) og jeg bruker Corsair TWINX PC3200LL på begge. Corsair anbefales, meget stabil RAM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå