Gå til innhold

Next Base DVD-spiller m/7" skjerm bærbar

Anbefalte innlegg

I208832.jpg

Next Base DVD-spiller Bærbar SDV17-A @ Komplett.no

Specs:

Produktbeskrivelse Apollo Next Base SDV17-A - DVD spiller

Produkttype DVD spiller

Produktformfaktor Bærbar

Dimensjoner (BxDxH) 20.2 cm x 15.4 cm x 2.6 cm

Mediatype CD-R, CD-RW, SVCD, DVD-R, DVD-RW, DVD, CD, Video CD

Media Format NTSC, PAL

Innebygde lyddekodere Dolby Digital

Fjernkontroll Fjernkontroll - infrarød

Lydmodus Stereo

Skjermtype LCD display - 7" - TFT aktiv matrise - farge

Batteri 1 x spillerbatteri - oppladbar - litiumion

Fant en test hos DINSIDE.NO Link

Har allerede bestilt en spiller. Hva synes dere om spilleren?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri testet NextBase spilleren men har selv en CyberHome bærbar dvd spiller og er veldig fornøyd men den.

Jeg så på mange andre mer kjente merker før jeg kjøpte Cyberhome og det som var problemet med mange av de var batterikapasitet og kvaliteten på displayet.

Mange av de andre modellene jeg så på hadde alt for dårlig kvalitet på displayet i forhold til hva de kostet.

Dyrt er ikke alltid bra ;)

Lenke til kommentar

Lurre; Jeg jobber IKKE på komplett. Sjerpings!

Liker man ikke spilleren har man 30 dagers returrett. Synes dette virker spennende. Ser mye film, samtidig som jeg reiser mye tog. Da er dette perfekt! :thumbs:

Lenke til kommentar

Stemmer det, men du har jo lader. Med vanlig stikk kontakt + 12v til bil, så da er du jo sikret. Ellers er det bare å kjøpe 2. batteri til 500 spenn.

Noen som veit noe om kvaliteten på displayet?

Lenke til kommentar

:wow: Hepp!

Hvordan gikk det med testingen? Var den noe tess?

Vurderer to slike spillere i bilen som jeg skal bestille meg.

Blir jo MYE billigere enn ett fullblown Multimediasystem.

Det positiver er også at ungene kan se på to forskjellige filmer!!! ;)

DrLaban

Lenke til kommentar

HAr testet spilleren i godt over 2 uker nå. Ikke noe negativt å melde om enda, bortsett fra at du ikke skal forvente deg et veldig overbevisende onboard lydanlegg på spillerne.

Det følger selvfølgelig med kabler til å koble til spilleren til en tv slik at den kan brukes som en vanlig standalone DVD spiller.

Oppløsningen er nok ikke den beste på markedet men pris/kvalitet er denne bare å anbefale! :p

Lenke til kommentar

Bare få skyte inn en kjapp ting ang disse spillerene. Nå har jeg ikke tittet på hva prisene på de ligger på generelt, for det er ikke en gadget som er interessant for meg.. Men jeg har en deltidsjobb på en Rema-1000 butikk ved siden av studiene. I dag kom sjefen til meg med ett papir med bilde og pris på en slik spiller han spurte om vi skulle ta inn. Den skulle komme inn i starten av sommeren. Om det er interessant kan jeg grave opp modell-nummeret, så det blir mulig å sjekke ut om det er en spiller som duger eller ikke.

Går ut fra at de fleste Rema-butikker av litt størrelse enten vil føre den, eller ihvertfall kan ta den på bestilling.

Ja, jeg jobber selv på Rema, og kall derfor gjerne dette reklame, men jeg syntes prisen var såpass god at det kan være interessant for de av dere som måtte lure på om dere skal investere nå. Prøve å få sjekket modellnummeret i morgen, så dere kan finne ut om den duger eller ikke. Utsalgsprisen på den spilleren vil ihvertfall være mellom 1900-1999,-

Lenke til kommentar

Hepp,

Jeg fikk de to spillerne jeg bestillte i dag og ble faktisk VELDIG positivt overrasket over kvaliteten. Bortsett fra at skjermen på den ene ikke fungerte da ;)

Nå gjenstår det bare å vente til den nye bilen min kommer til uka slik at jeg montert de to spillerne i den :D

:thumbs: Er det jeg kan si om denne spilleren! MASSE spiller for penga.

Skulle egentlig ha ventet til den nye versjonen med Video inn slik at jeg kunne koblet opp

Xboxen i bilen, men hadde ikke tålmodighet til å vente ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...