Gå til innhold

Nytt skjermkort til spillpc for 7åring

Anbefalte innlegg

Vil egentlig ikke anbefale 9200, da det ikke gir mye bedre ytelse enn ett GF2mx-kort. Har begge kort på noen maskiner på skolen, og det går ikke unna akkurat. Ytelsen i spill er omtrent lik. Ville heller ha gått for ett brukt\demo GF4 ti-kort.

:yes:

Bude kunne plukke et GF4ti200 kort til 500kr og kanskje billigere å dette kortet er mye kraftigere i spill et r9200 i alle fall i eldre spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil egentlig ikke anbefale 9200, da det ikke gir mye bedre ytelse enn ett GF2mx-kort. Har begge kort på noen maskiner på skolen, og det går ikke unna akkurat. Ytelsen i spill er omtrent lik. Ville heller ha gått for ett brukt\demo GF4 ti-kort.

Det der er det samme som å si at det er minimale forskjeller mellom Geforce og Geforce3...Jeg tror nok at det er betydlig større forskjeller mellom dem enn det du prøver å fortelle.

Endret av Falcon_
Lenke til kommentar

Jeg hadde GF4MX-440 som jeg lånte siden det var noe tull med mitt Sapphire Radeon 9200. Og jeg fikk over dobbelt så mye i 3dmark med 9200. Og siden GF4 MX er bygd på samme arktitektur som GF2 så vil jeg tro 9200 er bedre.... Selvfølgelig, et brukt TI4xxx er jo bedre liksom...

Lenke til kommentar

Hmm, det duger nok, så lenge det er/blir Harry Potter,Buzz Lighter osv...

Hvis han en dag har vært og spillt NFSU hos en kompis sliter du:-p

Hadde forrestn at GForce4-MX 440-SE før, det var faktisk et meget bra kort! Tok helt fint for eks C&C Generals, det koster nå 3-400,- kr:-D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hmm, det duger nok, så lenge det er/blir Harry Potter,Buzz Lighter osv...

Hvis han en dag har vært og spillt NFSU hos en kompis sliter du:-p

Hadde forrestn at GForce4-MX 440-SE før, det var faktisk et meget bra kort! Tok helt fint for eks C&C Generals, det koster nå 3-400,- kr:-D

seff, mx440 kjører generals som ibnget annen kort. presser ut fpss'a så det holder i lassevis....... :D :D :D

Lenke til kommentar

Minste mann min på 5 år er en raser foran Pc`en, kan ikke lese men å surfe på nettet overalt på barnesider og spille spill går som en lek, iallefall så står han klar til å overta mitt 9700 Pro kort så snart jeg oppgraderer siden han bruker en lånt R7500 kort for øyeblikket på en XP 3000 med 2x256MB Twinmos og et DFI LP Rev.B som han har på rommet sitt.

PS!

Ble vel litt skrytete men det er morro og se på de små, og som Far i huset er jeg fryktelig stolt over å se på utviklingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...