Gå til innhold

Nytt skjermkort til spillpc for 7åring

Anbefalte innlegg

Skal sette opp en liten spillemaskin til en gutt på 7 år og lurer litt på skjermkort, tenkte å bruke et 9200 kort men vil det holde.

Er usikker da jeg ikke har prøvd disse.

Maskinen skal forøvrig bestå av en xp 2500 barton , Abit NF7-S og 2 x 256 TwinMos 3200 ram

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han er for liten enda til de avanserte spillene, dessuten begrenser jeg og hva han får lov til å spille i så ung alder , men jeg har et gammelt mx kort og det er for dårlig.

Tenkte da å sette inn et som gir merkbar bedring fra det.

Lenke til kommentar

Så da regner jeg med at et 9200 vil holde da , for det mx kortet jeg har nå er ikke bra i spill med litt heftig grafikk , detaljene blir dårlige og det hakker av og til, spesielt bilspill. Har sjekket spillene på min maskin så det er ikke noe galt med dem.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Snekker´n: Jeg anbefaler et 9600 np til 800 kroner , dette skal nok holde en stund til hans bruk ;)

Helt enig ;)

Et ypperlig kort som gir mye for pengene. Bør holde i massevis for en 7åring.

snekker'n: Bruk emnefeltet bedre neste gang. Endret det slik at jeg slapp å stenge det. "Nytt skjermkort" holder ikke som emnetittel.

Lenke til kommentar

Vil egentlig ikke anbefale 9200, da det ikke gir mye bedre ytelse enn ett GF2mx-kort. Har begge kort på noen maskiner på skolen, og det går ikke unna akkurat. Ytelsen i spill er omtrent lik. Ville heller ha gått for ett brukt\demo GF4 ti-kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...