Gerrard Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Mitt inntrykk etter 2 mnd med dvd brenner er at "That`s write!" dvd+r er best, men hva syntes dere? Det kan kanskje oppleves ulikt avhengi av hva slags brenner og firmware man har, så erfaringer fra folk med nec nd-1300,evt firmware 10A, er spesiellt av interesse. Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg vil da si Samsung DVD+R, som er produsert av TY. Ellers så er Verbatim 'Made in Japan' det jeg føler mest for å bruke, selvom det sannsynlig er nøyaktig de samme platene :-) Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Enig. Best (hvis man ser bort fra pris): Taiyo Yuden (Plextor DVD+R, Samsung DVD+R, verbatim DVD-R og DVD+R som er "Made in Japan", TDK DVD-R og Fujifilm DVD-R). Nest best: Maxell DVD-R. Best pris/ytelse: That's write 4x DVD+R (RICOHJPNR01). Obs på at noen brennere kanskje ikke liker disse (F.eks LG GSA-4040B). Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg har aldri hatt en feilbrenning mked kombinasjonen ND1300 & Verbatim DVD-R Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Jeg vil da si Samsung DVD+R, som er produsert av TY. Ellers så er Verbatim 'Made in Japan' det jeg føler mest for å bruke, selvom det sannsynlig er nøyaktig de samme platene :-) Enig. Men jeg pleier å kjøpe that's write pga pris. De funker hele tiden. noen ganger kjøper jeg verbatim dvd+rw, disse funker fett. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtop...8&hl=dvd+plater Les her, det meste finner du svar på her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå