Lanka Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Her Er Linken... Er Bare noe jeg satte sammen nå for å prøve ut slice i photoshop for første gang. Vil ikke ha slakt. Siden jeg vet at jeg burde ha bord og greier rundt siden. Men grafikken skal jeg ta meg av senere. Må bare spørre om en ting. Nå vil jeg gjerne sentrere denne siden. Istedet for at den sitter klistra limt i venstre hjørnet.. Litt stygt (Syns jeg) når man har en extra stor skjermoppløsning. Men hvordan får jeg sentrert alt uten å måtte bruke Php og sånn. Bare vanlig basic HTML.. Går Det? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 <div align="center">Alt innholdet</div> Tror det burde funke bra Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Tuusen Takk Loomy. Du Er Helt Konge!!!! Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 <div align="center">Alt innholdet</div> Tror det burde funke bra han har brukt tabeller, alle kode fra PS. Du burde dele opp bilder selv, og kode selv. men bruke den align i <table ..... > din så skal det funke Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 <head> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="stilark.css"> </head> <div id="main">innhold</div> i stilarket skriver du: html,body { margin: 0; padding: 0; text-align: center; } div#main { margin-left: auto; margin-right: auto; text-align: left; } Da skal den vere senterert i alle browsere Alt som skal vere på sida må du da legge inni div#main .. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Thanx Arve Kjempe snilt av folk =) Til tross for min flause for noen uker tilbake =) Takk Folkenz Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Dere er klar over at PS (ImageReady) kan produsere ganske grei kode? At det er mulig å få PS til å outpute valid XHTML med CSS? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Dere er klar over at PS (ImageReady) kan produsere ganske grei kode? At det er mulig å få PS til å outpute valid XHTML med CSS? Du er klar over at det er en god grunn til at flesteparten her slicer opp bilda sine og gjør det manuelt? Photoshop er _ikkje_et_HTML_verktøy_punktum! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Dere er klar over at PS (ImageReady) kan produsere ganske grei kode? At det er mulig å få PS til å outpute valid XHTML med CSS? Du er klar over at det er en god grunn til at flesteparten her slicer opp bilda sine og gjør det manuelt? Photoshop er _ikkje_et_HTML_verktøy_punktum! Vil si at det er bedre at folk tweaker _bittelitt_ på PS-instillingene sine, enn at de bruker dårlig PS-kode med masse tabeller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå