Firesnake Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 men går de an å kjøpa game card fra usa og så bruke de i norge vis de går an so ska eg kjøpa star wars galaxies Lenke til kommentar
Mor di Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Topic gir vel det meste av informasjon.. Er det mulig å betale med noe annet enn kredittkort, og hvordan gjøres betalingen? Skal kjøpe meg det, men trenger å vite dette først Edit: Vil unngå kredittkort-betaling, da jeg bare har et Visa Electron, og muttern skyr internett-betaling som pesten.. Går det forresten an å betale med et Electron hvis jeg får hele kredittkortnr (står bare 4 tall på selve kortet), eller klarer jeg meg med kontonummeret mitt? Edit2: For your info kommer jeg til å søke medlemskap i NiS lol Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 @firesnake: Tror da det... @ mor di: WTF??? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) ...var det netopp kongen av bumps? Edit: Det var det visst ikke... *lettet* Endret 18. april 2004 av orcblood Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) ka meinte du med (tror da det) Endret 18. april 2004 av Firesnake Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Ka meinte du med (tror da det) hade vert kjekt om du viste om ei norsk sia so hade Gamecard te swg Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Tror da det skulle da bety at jeg TROR at man kan kjøpe game card fra USA og bruke dem i norge *rolls eyes* Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Bra men no ska eg få mamma te å bruka credit korte. so no ska eg spela swg på euro-farstar orcblood ka server spele du på Endret 19. april 2004 av Firesnake Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 har du noken forslag te ka kort eg kan betala med Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Det er VISA og Mastercard man kan betale med. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Jeg spiller på Eclipse, under navnet Mykoloro. Men jeg har fått noe slags problemer så jeg kommer ikke inn på accounten min edit: feilmeldinga er at: Når jeg registrerer meg (etter min gratis mnd, er det vanlig?) og skriver inn VISA-nret mitt, får jeg opp følgende: Credit card rejected, but due to system problems. Noen som har opplevd noe lignende? Endret 20. april 2004 av orcblood Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Nei, aldri opplevd det... Jeg fikk bare at nummeret ikke fantes, selv om det var det riktige.. Prøvde flere ganger, til slutt virka det Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Orcblood no har eg bestilt da fra cdon.com so eg får da i løppet av veko. trur nok eg kome til å spille på Euro-Far star Med ein kompis... men vet du kor mye credit me begyne med Endret 26. april 2004 av Firesnake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå