Gå til innhold

Hvordan kan man betale SWG?

Anbefalte innlegg

Topic gir vel det meste av informasjon.. Er det mulig å betale med noe annet enn kredittkort, og hvordan gjøres betalingen? Skal kjøpe meg det, men trenger å vite dette først :)

Edit: Vil unngå kredittkort-betaling, da jeg bare har et Visa Electron, og muttern skyr internett-betaling som pesten.. Går det forresten an å betale med et Electron hvis jeg får hele kredittkortnr (står bare 4 tall på selve kortet), eller klarer jeg meg med kontonummeret mitt?

Edit2: For your info kommer jeg til å søke medlemskap i NiS :thumbup:

Endret av orcblood
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det går dessverre ikke ann å betale på noen annen måte. Betaler med Visa Electron jeg også, og det funker fint btw

Er du sikker på at det er et visa electron-kort du bruker? Jeg trodde at disse kortene ikke kunne brukes/ble akseptert til netthandel.

Lenke til kommentar
Det går dessverre ikke ann å betale på noen annen måte. Betaler med Visa Electron jeg også, og det funker fint btw

Er du sikker på at det er et visa electron-kort du bruker? Jeg trodde at disse kortene ikke kunne brukes/ble akseptert til netthandel.

Tror det var electron..

Lenke til kommentar

Tror det var electron..

Ok, spillet er på vei i posten nå (bestilte det for et par dager siden), så jeg får prøve det ut når jeg får det. Det blir forøvrig første gangen jeg prøver et MMORPG, noen som har noen tips til en nybegynner? :)

Lenke til kommentar
Du kan ikke bruke VISA Electron til betaling nei. Det må være fullverdig VISA/Mastercard. Brukte selv faren min sitt for de to første månedene, nå får jeg mitt eget om et par uker :D

Greit, men det vil nok ikke by på så alt for store problemer å få låne/bruke min fars kort for et par måneder (snart 18), han er grei sånn. :green:

Lenke til kommentar

Vi får håpe han klarte å overtale mora til å betale med sitt VISA. Lite vits å bestille et spill du ikke kan spille i mere enn trialperioden :p

VISA Electron funker stort sett bare i minibank og butikker. Det er et "strippa" visa-kort for ungdommer.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Velkommen til NiS da, Orcblood. :)

Hva er/blir brukernavnet ditt på NiS-forumet?

Hmm... er ikke registrert enda :) men når jeg får kjøpt det til helga skal jeg få registrert meg

Edit: Tror jeg blir orcblood både i SWG og i NiS - forum

Endret av orcblood
Lenke til kommentar
Du kan ikke bruke VISA Electron til betaling nei. Det må være fullverdig VISA/Mastercard. Brukte selv faren min sitt for de to første månedene, nå får jeg mitt eget om et par uker :D

Jeg får tanta mi (kredittkort-ansvarlig i banken min) til å gi meg en 16-talls-kode som henger sammen med kontonummeret mitt..eller noe sånt :) Beklager 2xpost, men vet ikke hvordan man quoter to inlegg på samme svar ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...