Xeenon_ Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Topic gir vel det meste av informasjon.. Er det mulig å betale med noe annet enn kredittkort, og hvordan gjøres betalingen? Skal kjøpe meg det, men trenger å vite dette først Edit: Vil unngå kredittkort-betaling, da jeg bare har et Visa Electron, og muttern skyr internett-betaling som pesten.. Går det forresten an å betale med et Electron hvis jeg får hele kredittkortnr (står bare 4 tall på selve kortet), eller klarer jeg meg med kontonummeret mitt? Edit2: For your info kommer jeg til å søke medlemskap i NiS Endret 6. mars 2004 av orcblood Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Det går dessverre ikke ann å betale på noen annen måte. Betaler med Visa Electron jeg også, og det funker fint btw Lenke til kommentar
zippy Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Norwegian in space , ja det er vel det eneste norske guildet på eclipse , visa fungere fint det. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Men med Electron står det bare 4 tall på forsiden av kortet.. er det hele kortnummeret, eller må man få et på 16 tall? Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Det går dessverre ikke ann å betale på noen annen måte. Betaler med Visa Electron jeg også, og det funker fint btw Er du sikker på at det er et visa electron-kort du bruker? Jeg trodde at disse kortene ikke kunne brukes/ble akseptert til netthandel. Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Du kan jo forsøke å betale med gaming card da... Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det går dessverre ikke ann å betale på noen annen måte. Betaler med Visa Electron jeg også, og det funker fint btw Er du sikker på at det er et visa electron-kort du bruker? Jeg trodde at disse kortene ikke kunne brukes/ble akseptert til netthandel. Tror det var electron.. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Du kan jo forsøke å betale med gaming card da... Hvor kan man kjøpe dem da? Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det går dessverre ikke ann å betale på noen annen måte. Betaler med Visa Electron jeg også, og det funker fint btw Er du sikker på at det er et visa electron-kort du bruker? Jeg trodde at disse kortene ikke kunne brukes/ble akseptert til netthandel. Tror det var electron.. Ok, spillet er på vei i posten nå (bestilte det for et par dager siden), så jeg får prøve det ut når jeg får det. Det blir forøvrig første gangen jeg prøver et MMORPG, noen som har noen tips til en nybegynner? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Du kan ikke bruke VISA Electron til betaling nei. Det må være fullverdig VISA/Mastercard. Brukte selv faren min sitt for de to første månedene, nå får jeg mitt eget om et par uker Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Du kan ikke bruke VISA Electron til betaling nei. Det må være fullverdig VISA/Mastercard. Brukte selv faren min sitt for de to første månedene, nå får jeg mitt eget om et par uker Greit, men det vil nok ikke by på så alt for store problemer å få låne/bruke min fars kort for et par måneder (snart 18), han er grei sånn. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Du kan jo forsøke å betale med gaming card da... Hvor kan man kjøpe dem da? http://www.lucasarts.com/companystore/galaxies/ Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Velkommen til NiS da, Orcblood. Hva er/blir brukernavnet ditt på NiS-forumet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Vi får håpe han klarte å overtale mora til å betale med sitt VISA. Lite vits å bestille et spill du ikke kan spille i mere enn trialperioden VISA Electron funker stort sett bare i minibank og butikker. Det er et "strippa" visa-kort for ungdommer. Endret 10. mars 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Velkommen til NiS da, Orcblood. Hva er/blir brukernavnet ditt på NiS-forumet? Hmm... er ikke registrert enda men når jeg får kjøpt det til helga skal jeg få registrert meg Edit: Tror jeg blir orcblood både i SWG og i NiS - forum Endret 10. mars 2004 av orcblood Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Du kan ikke bruke VISA Electron til betaling nei. Det må være fullverdig VISA/Mastercard. Brukte selv faren min sitt for de to første månedene, nå får jeg mitt eget om et par uker Jeg får tanta mi (kredittkort-ansvarlig i banken min) til å gi meg en 16-talls-kode som henger sammen med kontonummeret mitt..eller noe sånt Beklager 2xpost, men vet ikke hvordan man quoter to inlegg på samme svar Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 11. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2004 Hurra SWG på meg når jeg blir ferdig med neste uke... har fått tak i koden til kredittkortet og greier Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Hyggelig Venter deg på forumet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå