b-real Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg sitter med en nykjøpt DVD, ja det finnes faktisk folk som kjøper filmer oxo. Jeg tenkte jeg skulle ta å legge filmen på HDD, men da jeg starter å rippe fra DVD til HDD så det ser rimelig ok ut. Men da jeg ser på "dvd-key" hvis vi kan kalle det det som står til høyre i hjørnet så viser den "No key" (eller.no). Går det like vel an å rippe dvd'en eller er det rett og slett feil med DVD'en eller mangler den rett og slett key? Orker ikke å kaste bort masse timer på å rippe en DVD som blir bortkastet. Noen? Lenke til kommentar
Daimon Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 prøv på http://www.digital-digest.com der finner du ut det meste om dvd ripping Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2002 Jeg har nettopp testet om det går an selv om SmartRip sier at det ikke er noe krypt key, så går det an å rippe DVD'en. Jeg hadde litt problemer med lyden og få den synkronisert, men det fixet jeg på annen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå