objorkum Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Om jeg har en mappe med mange bilder, hvilket program bør jeg bruke for å få oversikt over disse, mulighet til fullskjerm, thumbnails osv? Bruker KDE. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 For KDE er KuickShow helt klart favoritten min. Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Digikam var jo stilig ja. Har ikke sett på det ettersom jeg ikke har digitalkamera, men den er jo brukbar likevel, så navnet er kanskje ikke helt heldig Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 For KDE er KuickShow helt klart favoritten min. Ahh har Kuickshow installer siden jeg har KDE, men har aldri sett på den som noe mer enn en som viser bilder (ikke thumbnails og slideshows osv), men jeg fant det også. Akkurat hva jeg var ute etter BTW så fant jeg et program som heter ShowImg som var ganske kjekt (for KDE). Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 egentlig ikke for KDE (GNOME), men burde virke fett uansett: gPhoto. Brukte Kuickshow før, men gPhoto er 100 ganger bedre. Beste og raskeste fotoorganisereren jeg vet om uansett OS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå