*Magnus* Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hei.. har et IRRITERNDE virus som æ ikke får t å slett.. - Lasta ned porr fra DC++ så plutselig gikk Pcen 1000000000 gangs trægar ( det gjør den no å ) - Så skule jeg prøve å slette fila, men fikk bare error at den var i bruk.. -Så restartet jeg pcen i sikkerhetsmodus, å trakk ut nettkabelen fra pcen.. så prøvde jeg å slette den. fikk samme error. -Så prøvde jeg å scanne med Norton AV. og AdAware 6. men da ble pc'en restartet hele tiden.. -Hvis jeg trykker CTRL+ALT+DEL så ser jeg at "explorer" bruker 99% cpu.. men hvis jeg slår av den så blir pc'en fucka.... Det lagger når jeg skriver.. så jeg gidder ikke å forklare mer.. Men hvis dere vet hva jeg skal gjøre PLZZZ reply.. trenger hjelp ASAP! -takk Lenke til kommentar
Leon Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 æ ikke får t å slett.. vil bare påpeke at vi snakker/skriver norsk på dette forumet! Les rettningslinjene! Moralen er forresten: Ikke last ned porr fra dc++? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 æ ikke får t å slett.. vil bare påpeke at vi snakker/skriver norsk på dette forumet! Les rettningslinjene! Moralen er forresten: Ikke last ned porr fra dc++? du hjalp jo my Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 du hjalp jo my Hvis du vil ha hjelp burde du skrive på norsk. Ikke en blanding av sms, dialekt og fjortisspråk. Folk gidder ikke lese den smørja du har posta. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 du hjalp jo my Hvis du vil ha hjelp burde du skrive på norsk. Ikke en blanding av sms, dialekt og fjortisspråk. Folk gidder ikke lese den smørja du har posta. Hvis du vil ha noen til å hjelpe, skriv denne (på norsk), i Sikkerhet under programvare. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 sorry med språket og lokasjonen da... men er det noen som kan hjelpe uansett ? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 hvis du har mulighet, så kanskje du kan flytte den harddisken som file ligger på over til en annen pc, og sette som slave.. så starter du i sikkerhetsmodus, og ser om du får slettet da.. kanskje det vil virke... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Viruset er nå slettet ( iallefall filen ) er ikke helt sikker på hva jeg gjorde.. men noe gjorde jeg.. så jeg fikk slettet filen.. så nå er pc'en kjapp igjen Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 hva tror du du gjorde da? en gang jeg hadde en fil jeg ikke fikk slettet (husker ikke hva) så hjalp det med sikkerhetsmodus.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 hva tror du du gjorde da?en gang jeg hadde en fil jeg ikke fikk slettet (husker ikke hva) så hjalp det med sikkerhetsmodus.. som jeg sa.. var ikke helt sikekr på hva jeg gjorde. men jeg gjorde noe så jeg fikk fjernet det Huff virus er noe møkk yeps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå