Anterialis Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Når jeg var på Lan i natt, så kom ikke de andre i LANet inn på mappene mine. Den eneste mappa de hadde/fikk tilgang til var "delte dokumenter". Resultatet ble at jeg måtte kopierer alle filene jeg ville share inn på "delte dok...". Hvorfor får de andre ikke tilgang til de andre mappene? Prøvde å installere nytt hjemmenettverk flere ganger. Brukergruppa var den samme, og jeg hadde samme klienter og oppsett som de andre. Det jeg la merke til though, var at de andre hadde en annen "layout" der de delte mappene sine. OSet var det samme. Noen som har noe forslag på hvordan de andre kan få tilgang til mappene mine??? Skjønner liksom ikke hvorfor det funker hvis de bruker "delte dok...", men ikke på de andre mappene jeg har delt... :s På forhånd takk Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har du delt de andre mappene da ? Må bare spørre siden den mappa du nevner er delt automatisk Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Hehe, ja de er delt Med tillatelse "alle". Skjønner ikke hva som skjer :s... En annen kamerat av meg hadde det samme problemet... Merkelig.. Noen som vet???? Irriterende Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 13. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2004 Fant en tråd som svarer på aktuelt spørsmål : Tråd. Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 "Klient for Microsoft-nettverk" Huket av på den?? Høyreklikk på din lokale tilkobling, trykk så egenskaper.. Hvis den ikke er huket av så gjør det.. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2004 Jo det hadde jeg gjort Det v ar det første jeg sjekka tror jeg hehe.. Men tror det var det med at jeg måtte aktivere "enkel fildeling" eller noe sånt. Har ikke sjekka enda men det var noe på den andre tråden (se over) som hadde fått det til å funke da... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Windows 98 har ikke tilgang til filer på Win XP... Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Windows 98 har ikke tilgang til filer på Win XP... unnskyld? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg tror nok at win 98 har tilgang til filer på xp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå