-kristoffer- Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Ett av trackmania-lagene har snekret sammen en liten filmsnutt. Dette må være den beste hittil. Veldig bra http://tmqbabcool.free.fr/lovestory.wmv De av dere som har vurderet spillet men som fortsatt ikke har kjøpt det burde se denne og bli overbevist. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Kvaliteten var dessverre meget dårlig, men selve filmen var det ingenting å si på. Et par festelige øyeblikk der ja! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 den var ganske kul faktisk. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 ingen kjønner fransk!!!!!!!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Ekstremt bra Sinnsykt bra timing på de to som kjører sammen hele tida. Tror nok en kar er forelska og har laga det der som frieri ellerno. Definitivt orginalt. Endret 6. mars 2004 av Bitex Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 kult ja... vanskelig å skaffe, spillet altså... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Snufs, snufs.. Såå.. Vakkert En ting kan de hvertfall, time. Sinnsyk timing her og der. Litt kjipt at filmen hakket og at jeg ikke skjønner en døyt fransk. Ikke at jeg har så lyst til å høre noen lovekåte franskmenn synge om kjærlighet da. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Nydelig filmsnutt! Artig å se en 'game-movie' som tar et litt annet utgangspunkt enn mest mulig kræsj/bang/eksplosjoner ledsaget av techno eller heavy. En vakker liten kjærleikshistorie var det Har dessverre ikke somlet meg til å skaffe spillet enda - noen som vet om norske forhandlere som har det ? (eller utenlandske nettbutikker som selger det billig nok til at det kommer under 200,- -grensa?). Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Er ingen norske i det hele tatt. Og tror ikke du finner noen som selger det under 200, men jeg skal ikke satse hodet på det. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 kul film da gitt. Og nå som den nye betapatchen er kommet er det virkelig blitt et bedre spill Lenke til kommentar
Same- Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 ingen kjønn er fransk!!!!!!!! hæ? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 snakk om plassholder!!! jeg syntes tm klikker, kom å diskuter i topic'n min!!! Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) ingen skjønner fransk!!!!!!!! Franskmenn og flere land i afrika kan fransk Endret 30. mai 2004 av Playmaster Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 nydelig film noen som har flere TM filmer? Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 nydelig film noen som har flere TM filmer? Jada her er en liten slags stunt greie jeg har lagd.. Highres. (19.5 MB) Lowres. (7.3 MB) Og denne liker jeg godt World Of TrackMania bra laget Lenke til kommentar
Azper Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 nydelig film noen som har flere TM filmer? Jada her er en liten slags stunt greie jeg har lagd.. Highres. (19.5 MB) Lowres. (7.3 MB) Og denne liker jeg godt World Of TrackMania bra laget Likte filmen din, veldig tøff Ser ut som den andre bilen kommer ut av kontroll, så tar den 360 og lander riktig Bra lagd, og veldig morsom musikk Lenke til kommentar
akarno Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 nydelig film noen som har flere TM filmer? Jada her er en liten slags stunt greie jeg har lagd.. Highres. (19.5 MB) Lowres. (7.3 MB) Og denne liker jeg godt World Of TrackMania bra laget Hehe, utrolig arti den der. Genialt å ha den type musikk til en TM film. jada, vet at jeg sier det samme som Azper, men måtte bare si det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå