Gå til innhold

Scandisk USB nøkkel (256MB)


Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har en Scandisk USB nøkkel her på 256 MB. Satte den i USB porten og den nye stasjonen I: kom opp. Når jeg dobbeltklikte på den så sto det at den ikke var formatert og at jeg måtte gjøre det. Jeg trykka ja og fikk opp formateringsvinduet. Etter å ha prøvd alle de forskjellige mulighetene der endte alle opp med det samme: "Windows was unable to complete the format".

 

Har noen opplevd noe lignende? Er den ødelagt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både ja og nei heh :) Den kom med en egen liten "socket"/dockingstasjon i enden på en USB kabel. Denne er alltid plugget i en USB port. Når jeg så stikker USB dingsen i dockingstasjonen skjer det ofte underlige ting, f.eks at den kommer opp som en disk, men den er tilsynelatende tom (og da kan jeg ikke skrive til den eller formattere den). Noen ganger kommer det opp en "ukjent feil". Når den først er skikkelig gjenkjent fungerer den helt utmerket. Aner ikke hva som forårsaker det, USB driverne (875 chipset) eller dockingstasjonen eller selve flash memory dingsen, men den er i alle fall litt "quirky".

Lenke til kommentar
Hei.

 

Jeg har en slik dongle, men fra Apacer (usb 2.0). Jeg må ofte setten den inn i holderen flere ganger, før den blir "skikkelig". Aner ikke horfor.

Dette skjer med SanDisk-kortleseren min også. Ikke det samme, men usb den også. Får samme feilmelding. Må av og til putte den inn og ut flere ganger for at den skal bli "funnet" skikkelig. Kan det være noe av det samme?

mvh Jan Ove

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...