methosmen Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 feilmeldingen jeg får kommer når jeg starter maskinen etter at innstallasjonfilene er kopiert og lyder som følger: Feil: Signaturen for å innstallere Windows XP profesjonal er ugyldig. Feilkoden er: 80096303 *** Kritisk feil: Produktkatalogene ble ikke innstallert. Dette er en kritisk feil. Loggfilene til innstallasjonen inneholder. *** Signaturen for å innstallere Windows XP profesjonal er ugyldig. Feilkoden er: 800b0100 Ingen signatur i emnet. ************************** Vær så snill og hjelp meg!! Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Det kan se ut som om årsaken er at du har en ulovlig/uaktivert versjon av Windows. Når du skal installere SP1, sammenligner installasjonsprogrammet serienummeret på Windows-en din med tusenvis av pirat-serienumere - og hvis den får en match nekter den å installere, og sender ut en feilmelding - lignende den du har fått... Lenke til kommentar
methosmen Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Det kan se ut som om årsaken er at du har en ulovlig/uaktivert versjon av Windows. Når du skal installere SP1, sammenligner installasjonsprogrammet serienummeret på Windows-en din med tusenvis av pirat-serienumere - og hvis den får en match nekter den å installere, og sender ut en feilmelding - lignende den du har fått... hva med å at du holder deg til å svare på ting du har greie på?! dette er det jo helt åpenlyst at du ikke kan noenting om. hver gang jeg innstallerer winxp pro sp1 bruker jeg en piratnøkkel, så forandrer jeg denne nøkkelen til en unik kode når jeg har kommet meg inn i windows. og ja; det som var feil var en defekt IDE-kabel. brukte noen timer på å finne det ut gitt =) Lenke til kommentar
Opus Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 meconium: Les retningslinjene, ang. piratkopiering. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 meconium: Les retningslinjene, ang. piratkopiering. slik vil vi ikke ha diskusjoner rundt her "dvs warez" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg