firberblad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hei. Har lest en del bra om dette Final Fantasy XI spillet som er online. Er det noen som har prøvd det og har erfaringer med det? pluss og minus? Hvor kan man kjøpe det i Norge? Eller er det kanskje på import fra US? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har det ikke selv, men jeg har hørt mange som synes det er bra.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Det er et fantastisk spill. Du kan kjøpe en amerikansk import på Spiderman. Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Stemmer jah... utrolig stilig spill. Behagelig grafikk, veldetaljerte karakterer og fine effekter+musikk Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Om du bor i Bergen kan det handles på trofaste Platon, har vurdert å gjøre så... men, venter på WoW, dessuten har jeg en sånn liten FF-old school spirit, hvor mye story får man i et MMORPG vs de gode gamle single player RPGene? Gitt at det er FF så er det sikkert fantastisk... Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 Finner det også på diverse andre kiosker og butikker som selger spill, f.eks Narvesen på Byporten mot Oslo S hvor jeg kjøpte det selv. Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg var ikke noe kjempe fan av dette spillet, men er du hardbarka FF fan er vel dette rett i blink for deg. Er du keen på bra MMORPG kan du teste spill som feks Anarchy Online(NORSKT!) eller Star Wars Galaxies, som er godt etablerte MMORPG med et kjempe flott community, noe som jeg synes er litt negativt med Final Fantasy er at største delen av spillerne er fra Asia men Final Fantasy har kommet med en fin Oversetter i spillet som oversetter teksten dem skriver til Engelsk noe som er kjempeflott! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå