mats A. Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg har lagd en film nå på dataen og jeg vil ha den tilbake til kamera for også spille den til en video. Jeg bruker Pinnacle.. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette??? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Jeg har lagd en film nå på dataen og jeg vil ha den tilbake til kamera for også spille den til en video.Jeg bruker Pinnacle.. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette??? Får jeg lov å spørre om du har prøvd? Bruker ikke Pinnacle, men det er sikkert ikke vanskligere en i andre programmer, klikke på play back to tape eller noe sånt. Endret 6. mars 2004 av yrjan Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg bruker selv pinnacle. Klikk på "Make movie" og deretter velger du "Tape". Et tips er å klikke av check boksen der det står automaticly record, så slipper du å gjøre det manuelt Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg har prøvd alt, men det kommer ikke noe på filmen. Det var det jeg ikke skjønte.. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Jeg har prøvd alt, men det kommer ikke noe på filmen. Det var det jeg ikke skjønte.. Ååå... da så. Ja det kan være av mange ting. Først må jeg vite hvilket kamera du bruker. Endret 7. mars 2004 av yrjan Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 bare drit i det. jeg fant det ut i går bare plutselig kom det så nå vet jeg hvordan jeg får det til, men tusen takk for de tipsene dere ga meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå