Oseantic Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Prøvde å få av min thermaltake sparks 7+ og så tok jeg i litt for hardt og knakk ene kjølerfeste . Går det ann å bestille nytt feste altså hele ramma? Dette er altså et socket 478 hovedkort Gi gjerne linker der jeg kan bestile! edit:skriveleif Endret 6. mars 2004 av Oseantic Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Siden du knakk soccel feste så tror jeg det blir vanskelig å få det i deler så du må nok kjøpe et nytt hovedkort der. Kjedelige greier. Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Eg veit ikkje korleis HK med den sokkelen ser ut, men eg knakk mitt socket A feste. Men då brukte eg en kjølar som berre brukte det midterste av dei tre, så eg kjøpte ein ny kjølar som brukte alle festa og det fungerte heilt supert. Men det er ikkje sikkert det er så enkelt for deg. Lenke til kommentar
trust_any1 Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Før du går på til det drastiske steget å bestiller nytt hovedkort, så kan du eventuelt spørre litt hos dine lokale databutikker. Er du heldig, så er det gått noen hovedkort under bygging av PCer, og noen fornuftige sjeler tar vare på disse rammene. Du taper ikke noe på å spørre! Jeg var heldig, kanskje er du? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hvilken kjøler har du? En stor en som går ned i den sorte ramma eller? Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) har en thermaltake sparks7+ somsagt...den går ned i rama. Edit:litt skjedeli om jeg må kjøpe nytt hovedkort da! kosta mæ 2000kr det hk'et jeg har nå asusP4c800-e deluxe. Endret 6. mars 2004 av Oseantic Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hvis det er bare den svarte plastikk saken som du har knekt, så finn deg et jalla demo brukt hovedkort som er socket 478, jo billigere jo bedre. Ta av fastet og hiv den på ditt dyre mobo Lenke til kommentar
Brutus5 Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Regner med at det er den svarte ramma du har knekt. Den er å få løst, forsøk hos psdata el. komplett. De er flinke til å hjelpe deg. I værste fall kan du kjøpe et demokort fra en av de samme. Edit: Du kan også sende en mail til supporten til HK fabrikanten. Endret 6. mars 2004 av Brutus5 Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 takker for svar. Fikk nettop et tilbud fra moderator blacktower om at han kunne selge meg ramma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå