oye Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Kan noen gi en direkte link til sider som selger slike asfalt matter? Jeg har prøvd å søke på ljudia.no og biltema.no uten suksess... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Tror ikke dette er så lønnsomt å kjøpe online. Det veier mye og porto vil koste flesk. Prøv i lokal miljøet, bil rekvisita og billyd butikker selger som regel sånt. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 de fleste bilrek. butikker har asfalt matter, ligger på rundt 200 kroner for 4 plater vanligvis. Jeg fant på biltema her i Sandefjord. En helt ny verden med de mattene og TT silent Viking! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Det er på ljudia! Det er bare du som har søkt etter feil produktnavn. Det heter egentlig bitumen (mulig skrivefeil) og Ljudia har det i 1,5 mm og 4 mm. Det ligger under _tilbehør_ for vanlige lydprodukter. Ikke under bil. Se en gang til du :smile: Lenke til kommentar
oye Skrevet 22. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2002 Takker, fant det nå. Noen som vet hva Biltema kaller disse mattene? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Quote: On 2002-03-22 22:12, BoardkilL skrev:de fleste bilrek. butikker har asfalt matter, ligger på rundt 200 kroner for 4 plater vanligvis.Jeg fant på biltema her i Sandefjord. En helt ny verden med de mattene og TT silent Viking! Jeg mener da bestemt at Biltema ikke har asfaltplater, sikker på at du ikke forveksler dem med noe annet? Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Quote: On 2002-03-23 00:08, [email protected] skrev:Jeg mener da bestemt at Biltema ikke har asfaltplater, sikker på at du ikke forveksler dem med noe annet? Ja det gjør jeg... pokker ass. BilXtra het det stedet. beklager så meget :smile: Lenke til kommentar
shahin Skrevet 23. mars 2002 Del Skrevet 23. mars 2002 Torshov Bilrekvisita har asfaltmatter i flere størrelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå