aklla Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 1: trykk på duppen 2:du trykker på alld firfislene som krabber opp(6 stk) mannen kaster ut fisken, fuglen kommer å startet å spise 3: trykk på fuglen fuglen flyr rundt og den mannen hopper opp og tar tak i fisken som er i munnen på fuglen og blir med den til neste brett Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 1: trykk på duppen2:du trykker på alld firfislene som krabber opp(6 stk) mannen kaster ut fisken, fuglen kommer å startet å spise 3: trykk på fuglen fuglen flyr rundt og den mannen hopper opp og tar tak i fisken som er i munnen på fuglen og blir med den til neste brett Fant det ut akkurat før du postet Ellers takk for tipset Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 dette var "en kakebit "som våre amrikanske venner sier Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Kommer til maurslukern...skjønner ikkeno av denne. Har prøvd å klikke på sommerfuglene som flyr i høyrekanten...holde musa i ro over de forskjellige soppene..legge brua over slik at maurene går og blir spist..then what? Du må gå opp trappa mens maurslukeren spiser en maur kommer meg ikke opp trappa, hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 du må flytte tpå pinne, slik at maurene kommer ned til maurslukeren.. når den sluker en maur, trykk på halen.. så går du opp.. hvis det var det du mente.. morsomt spill, synd det var så kort.. og lett Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Spillet her har jo tilogmed mamma kjørt igjennom jo.. Det kom vel rundt juletider tror jeg. Lenke til kommentar
Term Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 hehe det tok meg 10 min og runne uten hjelp Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 dette var "en kakebit "som våre amrikanske venner sier Finito! morro spill, kunne godt ha vært lengre imho kakebit.. ja takk Lenke til kommentar
Calm Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Har kjørt meg helt fast på det rommet med Q = 50... Noen som vil gi et lite hint? Endret 24. mars 2004 av Calm Lenke til kommentar
elbajong Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Det var da ikke vansklig å løse dette spillet der. Brukte vel et kvarter. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Det var lett.. 10 min så var jeg i mål! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå