Wabby Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 http://www.freshsensation.com/samorost.swf har akuratt kastet meg over den, men spiller uten lyd på jobb. Den var rimlig rå Se hva dere klarer. Har kommet vekk fra japanerene til nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hæ?! Finner jo ikke ut hva jeg skal gjøre når han lander engang..trykke på gjøken med pipa..han røyker..trykke på de små mennene, de hopper. Trykke på skiltet, det snur seg...ingenting som setter noenting igang jo.. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har klart den, var mest klikke og sjå kva som skjer akktig spel. Artig visst du ikkje har prøvd den før. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Får ikke til å gjøre noenting etter at heisen starter.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Får ikke til å gjøre noenting etter at heisen starter.. Ikke jeg heller! Hva er det en skal gjøre og hvordan? Trenger bare et lite hint! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) du må henge opp snora på heisen // Jeg har kommet til en plass der jeg henger inne i en kul i en snor og et murbygg i bakgrunnen :S SLiter... Men stakk hjem, fortsetter der. Endret 6. mars 2004 av Wabby Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Har fått han fyren til å kjøre opp heisen.. Now what..? Edit: Ah.. seff! Endret 6. mars 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 hehe..klarte hele jeg..var ikke så vansklig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Kommer til maurslukern...skjønner ikkeno av denne. Har prøvd å klikke på sommerfuglene som flyr i høyrekanten...holde musa i ro over de forskjellige soppene..legge brua over slik at maurene går og blir spist..then what? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Skjønner ikke den jeg heller, den med maurslukern asså..! Argh..! Edit: Joda, nå klarte jeg heile greia Endret 6. mars 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Kommer til maurslukern...skjønner ikkeno av denne. Har prøvd å klikke på sommerfuglene som flyr i høyrekanten...holde musa i ro over de forskjellige soppene..legge brua over slik at maurene går og blir spist..then what? Har du funne dyret inni treet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Dyret som spiller grammofon? det var et tidligere brett det. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Kommer til maurslukern...skjønner ikkeno av denne. Har prøvd å klikke på sommerfuglene som flyr i høyrekanten...holde musa i ro over de forskjellige soppene..legge brua over slik at maurene går og blir spist..then what? Har du funne dyret inni treet? Du må gå opp trappa mens maurslukeren spiser en maur Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 He he. Ferdig. Var ikke spesielt vanskelig noe av det. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Dyret som spiller grammofon? det var et tidligere brett det. Åh.. Sorry. My bad. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Klarte den.. Slet mest med første brett faktisk Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Sitter fast på brettet som omhandler sauer og firfisler Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg videre. Følgende har jeg gjort: Fått han mannen til å ta opp fisken sin og gått inn i huset sitt. Noen som har tips om hva jeg må gjøre nå Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 trykk på duppen, mannen henter fisken og spiser den fuglen kommer og tar fisken (trykk på fisken) fuglen "henter"mannen Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 trykk på duppen, mannen henter fisken og spiser denfuglen kommer og tar fisken (trykk på fisken) fuglen "henter"mannen det kommer ingen fugl hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå