Lanka Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Er litt blank i imageready, så lurer på hvordan man setter sammen en animasjon. Skal man dra inn et bilde inn i en frame eller hvordan gjør man det? takker for alle svar Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 google er vansklig å teste litt???? Fant denne med å bruke google Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hvorfor har alle så stort problem med å lese hjelpefilen i photoshop. Skulle være mer enn nok info der. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Hvorfor har alle så stort problem med å lese hjelpefilen i photoshop. Skulle være mer enn nok info der. sikkert fordi ingen tenker på den sliter med det sjøl jeg... trøtt er jeg og.... edit: dette ble meningsløs 600 post Endret 6. mars 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Så i hjelpen i photoshop, Hjalp ikke mye. Jeg har 3 bilder. Som skal byttes vekselsvis. Som en gif-fil. Når jg lagr en ny frame så blir den originale kopiert og limt inni i framen automatisk.. =S Så i Google også. Hjalp lite Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 [føre inn med teskje] Klikk! [/føre inn med teskje] Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Så i hjelpen i photoshop, Hjalp ikke mye. Jeg har 3 bilder. Som skal byttes vekselsvis. Som en gif-fil. Når jg lagr en ny frame så blir den originale kopiert og limt inni i framen automatisk.. =S Så i Google også. Hjalp lite fulgte du den jeg vist deg? når du er i en ny "frame" kan du gjøre layer usynlige uten at det har effekt på andre frames Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå