Rampage Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Swat 3 likte jeg Swat3 er gøy å linke på, coop da Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 alle slags RTS spill funker jo godt når du er 2 da. Ellers er sports spill ok. NBA, FIFA osv. Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Kan også vere litt spennande med alien vs predator...kanskje litt få...men det e jæla moro.. det er JÆVLA morro ja, spiller det kl 3 om natten og slikt, han enne kammeraten min vekker så SINSYKT er også og anbefale og ta en "slurk" først... Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Mine Favoritter, Seff, Operation Flashpoint, gjærne på et CTI map for de som veit hva det er... - dette kan ta over 1 dag, har spilt i 2 dager. endte med noe Black op greier, kombinert med masse annet surr. hvis man ikke er mange kan man spille det i Coop. Dette er Utfordring på HARD - Tro meg Generals Z:H - MEGET artig spill, holder på og mekke lokal clan, bare jeg får fiksa den dustete routeren... Cossacks - Detta tar TID men det er værdt det. Total Anihilation - artig spill, som aldri blir ferdig. OFP igjen - ... serious sam, Detta kan også spilles hvis man er på Sprit lan. Veldig Festelig. ??er det mulig og spille Coop på Halo on PC?? Lenke til kommentar
PjoKKeN Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Whiteshit AVP er ikke morsomt 2player LAN, det er morsomt for the hunter, men ikke the hunted Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Et spill som er morro i coop, er "Line of sight Vietnam". Artig å gå patrulje med flere spillere. Dette burde du prøve. Spillet er billig også. Tror det koster rundt 200 kroner. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 WC3 og Diablo2 Second that. Eventuelt Starcraft om du er typen til slikt.. (Kanskje kanskje NFSU...men då må du vere die hard fan..) BroodWar er genialt Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Swat 3 likte jeg Swat3 er gøy å linke på, coop da Enig, Swat 3 er gøy. Gøyere en CS når det kun er 2 personer. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Vet ikke om noen har anbefalt det, men co-op i Raven Shield mot en 40 terrorister er sinnsykt gøy og intenst... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Vet ikke om noen har anbefalt det, men co-op i Raven Shield mot en 40 terrorister er sinnsykt gøy og intenst... Jeg synes at Raven Shield går litt for sakte. Lenke til kommentar
paladin Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Det går jo an å spille coop i Quake da. Det er egentlig ganske kult. Bør patche den til gl quake i såfall. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Vel, kjøp deg en gamecube med spillet Baldurs Gate:Dark Alliance heller du Fet 2player coop på det! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Vet ikke om noen har anbefalt det, men co-op i Raven Shield mot en 40 terrorister er sinnsykt gøy og intenst... Jeg synes at Raven Shield går litt for sakte. Det er nu det man gjør det til. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Vet ikke om noen har anbefalt det, men co-op i Raven Shield mot en 40 terrorister er sinnsykt gøy og intenst... Jeg synes at Raven Shield går litt for sakte. Det er nu det man gjør det til. Jo, jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå