enmannen Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) En gang i blant bygger jeg en pc til noen, og vi pleier da og game litt siden jeg har tilgang på 2 pc'r. Problemet er at vi sjelden finner noen bra spill som er kule med bare 2 personer. De fleste FPS spill har ikke mulighet til at f.eks vi spiller coop mot maskinen. Dette er noe jeg savner, noen som vet om slike spill? (vet om UT og Quake og sånn, men er mer ute etter sånne ting som Call of Duty/MOH osv.. Hvis vi linker der så er det bare oss to på map'et og det er litt kjedelig i lengden) Liker også RTS, generals er ok, men får ikke RA2 til å virke. (noe med IPX som jeg ikke skjønner) Endret 6. mars 2004 av enmannen Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har ikke Raven Shield coop? Warcraft 3 er jo også fett... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 WC3 og Diablo2 Second that. Eventuelt Starcraft om du er typen til slikt.. (Kanskje kanskje NFSU...men då må du vere die hard fan..) Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Offisielt, nei men det er en LAN patch ute og svirrer på nettet som faktisk funker greit Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Å? *google* edit: fant det, må prøves! Endret 6. mars 2004 av RikkyRally Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Å? *google* Tror man finner den der ja Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Må prøve NFSU! Noen flere? Jeg synes det er rart at man ikke kan spille coop på de 'vanlige' FPS spillene. Synes raven-shield blir litt vel avansert. (jeg blir fort utålmodig når man dør av 1 skudd) Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Kan også vere litt spennande med alien vs predator...kanskje litt få...men det e jæla moro.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Vietcong er drit kult på coop.. må bare prøves hhmm, Så er det jo C&CGenerals selv om de ikke er et FPS, så er det kult med 2 stykker.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Synes raven-shield blir litt vel avansert. (jeg blir fort utålmodig når man dør av 1 skudd) det er jo det som er det eneste bra med Raven Shield. de har fucka opp alt annet med Rainbow six, serien, men de har heldigvis ikke gjort noe med det... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 dei fleste strategi spela er bra med få spelarar. enten 1 mot 1. eller dere mot maskina. av fps spel med coop kan eg nemne: delta force serien. rainbow six (det var vel nemnt) nolf2. serious sam. bf 1942 (evt med modar) det var det eg kom på no. dykk kan og prøve eit rpg spel. td diablo, det skal vere bra i mp, med coop. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Tja, hva med Jedi Academy, Halo, warcraft/starcraft, tribes, ut2k4 demoen, gode gamle red alert (1)... Lenke til kommentar
slash Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 baldurs gate 2 + exp. for rollespillere system shock coop for dere fps/rollespill-mennesker. halo for xboxfolket. (coop ja!) Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Call of duty er jævlig artig på lan, hvis du er fan av slike spill... Gi det en sjans.. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hva med Nwn. Selv om det ikkje er fps spill så er det fantastisk morro å spille to på. Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 battlefield 1942, cs med boter også... Lenke til kommentar
genesis Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Rollespill, Neverwinter Nights, med tilleggspakker kan en bli sittende en god stund flyspill, eks. USAF Strategi, Age of Myth. , warcraft 3 og, Operation Flashpoint, med "umulig" brett (som en såklart lager selv) Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Stilige Coop spill: Operation Flashpoint Battlefield (samme lag mot botter eller online) Serious Sam 1&2 GTA3 med multiplayer patch...ganske morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå