el_cash Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 jeg leser stadig oftere at BTX skal ta over for ATX-standarden, og dette høres unektelig spennende ut. dessverre så vet jeg veldig lite om den kommende formfaktorstandarden, og derfor lurer jeg på noen småting: -når kommer BTX, dvs; når slippes de første modellene, og når tenkes det at BTX tar over markedet? -jeg har et ganske heftig kabinett som støtter standard ATX (tower) - vil jeg kunne benytte dette under BTX? -hvilke forandringer vil BTX medføre for dagens bios, vil denne eventuelt bli borte og erstattet med noe lignende - eller noe helt annet? -hvordan vil systemytelsen øke på BTX i forhold til dagens ATX? alle gode svar mottas med takk! Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Her går Tom's igjennom ganske mye av det som dukker opp nå i 2004 (og 2005) bla PCI Express og BTX. Godt lesestoff Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Wow, den var lang... Men ferdig.... BTX ser jo ut som noe som kan bli bra. Mye greier som introduseres og planlegges nå Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 ah, ypperlig link - takker for den, dollar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå