eLjay Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 hei alle! bare et spm til dere som skal kjøpe den (nokia 6230) hvilken farge skal dere ha? er temmelig sikker på at jeg skal ha den i grafitt aka svart var på telebutikken på trondheim torg i dag og de trodde de fikk den inn neste uke Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Ikke helt sikker, så jeg går nok for den som først kommer inn. Kommer de samtidig, vil jeg nok ta den hvite tror jeg... Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Tror jeg vil gå for den svarte, er ikke en så lys person. Tihi. Lenke til kommentar
Superstig Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har allerede bestillt den svarte. Håper bare den kommer i salg snart Er det noen som vet om det er blitt bekreftet noen dato? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 har lyst på den sorte jeg og, men vurderer å vente å ta z1010 eller 9500 får oppgardere abonnomentet hos netcom i juni Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har du noen linker til de mobilene? Er litt grønn...ehh rød på det område, tihi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå