bLoOdFiSh Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Eg har eit lite problem, når eg dobbel klikker på ei undermappe så kommer denne mappa opp som eit nytt vindu. det er irriterende fordi det blir så mangen vindu til slutt hehe. hoper nokon kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Det er på en sånn idiotisk måte det brukte å være satt opp som default i win95. Nå er den vel bare der for nostalgiens skyld lr.no. Har noen kødda med PCen din og stilt den inn sånn? Uanset: åpne utforskeren så verktøy/mappealternativer/åpne hver mappe i samme vindu... Endret 6. mars 2004 av vehitman Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Se under 'verktøy' og 'mappealternativer' (tools / folder options på engelsk versjon). Der kan du stille inn slike ting. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg har Engelsk Windows, men kan prøve å forklare. Du åpner min datamaskin. velger "alternativer" Der finner du "mappe alternativer" I første vindu der skal det være et valg om man skal åpne i samme vindu eller et nytt vindu. Håper denne dårlige forklaringa hjelper litt Lenke til kommentar
bLoOdFiSh Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Jess der vart det ordna. takk fopr hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå