onematepoetikon Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har en 200G WD 8mb cache. Når den er kald så blir den ikke rapportert rett i bios. Den vises som 8345Mb eller noe i den dur. Kan selvfølgelig ikke få tilgang til noe data på den. Hvis maskinen står på ti minutter - et kvarter så kan jeg slå maskinen av og på igjen. Da rapporteres den rett og jeg kan boote fra den. Noen som har vært borti samme problem? Føles ikke helt trygt å bruke den nei. Lurer på om de er grei å gir meg en ny på garantien... håpe håpe.... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har en 200G WD 8mb cache. Når den er kald så blir den ikke rapportert rett i bios. Den vises som 8345Mb eller noe i den dur. Kan selvfølgelig ikke få tilgang til noe data på den. Hvis maskinen står på ti minutter - et kvarter så kan jeg slå maskinen av og på igjen. Da rapporteres den rett og jeg kan boote fra den. Noen som har vært borti samme problem? Føles ikke helt trygt å bruke den nei. Lurer på om de er grei å gir meg en ny på garantien... håpe håpe.... Jeg ville nok dratt til/sendt en mail til de som du kjøpte disken fra med ønske om å få en ny en på garanti. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hørtes ikke veldig bra ut nei!!! Tror det er et eller annet galt med den, har selv en 160gb 8mb fra WD og aldri opplecd samme problem! Har du nylig kjøpt den eller??? Har den noengang funket normalt??? Tror jeg ville kontaktet den du kjøpte den av og bedt om ny vare ettersom den du har er defekt (ville kalle noe slikt defekt ja ) Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Sjekk jumpers om de står riktig gjorde feil på en 80 gb fikk kun 10 gb ut av den da jumperen stod feil. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Sjekk jumpers om de står riktig gjorde feil på en 80 gb fikk kun 10 gb ut av den da jumperen stod feil. Kanskje.... verdt et forsøk men da skulle han vel ikk ha alle de andre symptomene som han har? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 onematepoetikon: For det første, velkommen til forumet Det som eg lurert på er hvilket hovedkort er det du har. Kan være at bios'en har problemer med den store disken din. Lenke til kommentar
onematepoetikon Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Det som eg lurert på er hvilket hovedkort er det du har. Kan være at bios'en har problemer med den store disken din. Neida, det går fint. Vanligvis rapporterer den 136GB som er ganske normalt. Blir rettet til 200 via en patch når windass booter. Nå har jeg det ganske varmt her på datarommet. sist jeg startet opp gikk det fint. Virker som det bare er hvis disken er veldig kald, 10 grader eller kaldere at jeg får problemer. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Under 10 grader iser du? Har du det så kaldt?. Skjekk spesifikasjonene til disken, står ved hvilke temperaturer den virker der, tror ikek den er no glad i under 10 grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå