Geir L Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Noen som vet om det eksisterer noen nyere, skikkelig fete og overdrevne slåssespill til pc? På forhånd takk for alle tips.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hmmm. Det er dårlig med det. Men, jeg pleier å kjøre Tekken 3 med Playstation Emulator. Grafikken blir faktisk ganske bra i 1280x1024 og alle effekter. Anbefales. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Desverre er det ingen bra fighting spill til pc nei, beste forsøket jeg har sett var vel Virtual Fighter...men det var heller tragisk i forhold til tekken(som var alternativet på den tiden). Så jeg har mange timer nå med Tekken3 emulert via Bleem, nå har jeg gått til innkjøp av en XBOX og koser meg med Dead or Alive 3, Soul Calibur 2, Mortal Combat og Tao Feng der. Anbefaler deg og kjøpe en console da de er grisebillig nå, de consoler har bedre utvalg i i fighting spill(vertfall xbox, regner med at ps2 har mist like mange bra). Lenke til kommentar
jokki Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har irretert meg i lenger tid over at det ikke fins noen bra slosse spill til pc. Det andre jeg savner er et snowboardspill. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Toshinden 1, og Supreme Snowboarding Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Spill som tekker er jo ikke så kult da... men what ever, tror ikke det er så mye av det på PC nei Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Toshinden 1, og Supreme Snowboarding Supreme Snowboarding er da ikke noe slossespill Men det er ihvertfall et konge snowboard-spill! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Emulator + Mortal Kombat-serien! *husk at du må eie spillene da* PS: beklager min sarkasme. Reglene er bare latterlig! Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Et spill kalt The Untouchable ligner litt, men det suger verre enn noe annet !!! Emulator er beste løsning ja... Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Mortal Kombat 4 Gammelt og lite men fortsatt m en viss underholdningsverdi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå