PappKassE Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 vell, historien er som så at jeg satt her og surra og så begynte fatter og rydde i huset og kaste ting, og så så jeg plutselig at han skulle kaste et gammalt medisinskap i stål...og bæng så var ideen i hue:D hvorfor ikke bygge en maskin inn i medisinskapet, "skjule alle ledninger som kommer ut, kjøre hardt trådlsøt på d meste, kamuflere heile sjiden som et medisinskap, kansje lyse opp d røde korset forran med leds bak rød plexi, eller no....men vil ikke ha en svææææææær cd rom som tar all plass i "kabinettet" så d ejg egentlig lurer på (komme fem til pointet) er om d er noen som har noe ide hvor jeg kan få kjøpt sånne cd drev som er i laptoper, hadde fungert perfekt i det kabinettet...helst slim dvd-drev.. alt hjelper:) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 siden du sier at alt hjelper så.. jeg tror det heter slim-line dvd elns.. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 De har det på Psdata.no De har både DVD rom og Cd brenner Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Her er ein dvd-spiller og Her er ein combo Lenke til kommentar
Rigel Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 På linitx.com har de en slim, slot-loading dvd-rom/cd-rw. Det er den ferox bruker i beQuiet. http://linitx.com/product_info.php?cPath=59&products_id=214 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå