jason Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 hehe, noe har hengt seg opp, enten på maskinen eller i hodet på fyren Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Greia er at hvis du trykker "send" 5 ganger, så poster den som sagt 5 ganger. Hvis du trykker send 50 ganger, poster den 50 ganger. Er dette et forsøk på å være morsom eller hva? Personlig synes jeg ikke det her var spesielt morsomt, mest irriterende, og ganske frustrerende når noen kommer inn på forumet sånn som dette. Er (dessverre akkurat nå) ikke moderator eller noe, men, hvis noen skal bannes fra forumet, så må vel det her være en ganske god "invitasjon" til dette? Jeg likte i alle fall ikke denne formen for überspamming på et ellers seriøst forum med lite spam. Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Jeg har samme problem med mitt abit th7-2 kan klokke fsb til 109 med ikke 110 hva kan da være galt? takknemlig for tips.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 *host* *host* *n00b* *host* *host* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå