voüshvaggi fyrsten Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 No e eg så inni ###### forbainna!! Når eg ska åpne en side, f.eks www.hw.no klare den ikke bestandi og åpne dæin og så kommer en sånn ******* PerfectNav side fram å d tar jo flere minutt og lukke den ned sia dæin låses automatisk!! ******* drit eg blir så sur, mn dæven d va gådt å si d hærrane t heile norge!!!!! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Kommer sånn på meg også. Når den ikke finner en side, kommer den innpå perfectnav.com, og det irriterer rumpa av meg For i tillegg til den siden, kommer det tuuuusenvis av pop-ups... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Lukter spyware og slikt. Prøvd å kjøre ad-aware? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Ad-aware tar den ikke. Crappy commercial. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 har den jeg og. jevlig spyware. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Prøv Spybot Search & Destroy.. Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) hm.. trudde jeg var den eneste her som hadde det.. jeg fikk disse problemene etter jeg fikk Breibånd... Helt enig, også de popupsen som kommer.. en spesielt ekkel en er den som heter: PopUp Guard, det tar jo en time før man får lagt den vekk.. Ironisk!! Har prøvd Search & Destroy.. Endret 6. mars 2004 av voüshvaggi fyrsten Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 hvordan skal vi få vekk dette? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 No e eg så inni ###### forbainna!! Når eg ska åpne en side, f.eks www.hw.noklare den ikke bestandi og åpne dæin og så kommer en sånn ******* PerfectNav side fram å d tar jo flere minutt og lukke den ned sia dæin låses automatisk!! ******* drit eg blir så sur, mn dæven d va gådt å si d hærrane t heile norge!!!!! var du sinna når du fant på nicket også? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Perfectnav er noe føkkings møkk Endret 7. mars 2004 av kaiern Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 No e eg så inni ###### forbainna!! Når eg ska åpne en side, f.eks www.hw.noklare den ikke bestandi og åpne dæin og så kommer en sånn ******* PerfectNav side fram å d tar jo flere minutt og lukke den ned sia dæin låses automatisk!! ******* drit eg blir så sur, mn dæven d va gådt å si d hærrane t heile norge!!!!! var du sinna når du fant på nicket også? neida.. det er bare navnet på hjembygda!!(samisk) Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Ingen somveit åssen man får vekk den? Evt den blå toolbaren som henger seg på som heter noe sånt som athyyafreal, evt MySearchNow? Blir så jevlig pissed off Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 www.google.com Søke på "spywarenavnher" removal Og dette gjør man etter man har kjørt ad-aware og spybot. Et program som også kan fjerne slikt er Cvshredder. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Ai ai..ser ut som folket her har gjort en bummer og innstallert Kazaa http://www.kephyr.com/spywarescanner/library/perfectnav/ Her står instruksjoner om hvordan man fjerner skitten =) Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Kazaa.. hm.. MyWaySearch har lagt seg på toolbaren!! Det er irriterende, ja!! Det er vel illuminati som er på ferde, jævle konspirasjons folk.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 *host* bruk Opera *host* *host*bruk Firefox*host* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Evt den blå toolbaren som henger seg på som heter noe sånt som athyyafreal, evt MySearchNow? Blir så jevlig pissed off JA, får jeg bort den også, så kanskje IE blir som ny! Noen som vet? Uansett, takk til den sjel som gav adressen for instruks for å få fjernet PerfectNav. DEILIG! (ja, kjempegod setning) Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 seriøst? BRUKER dere virkelig IE? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå